flesja Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 har ein ascona b eg driver på å fikser opp. har skifta eine kanalen og skal sfivte den andre også snart. har også plan om å få golf hjulbuer bak. men eg lurer lit kos eg skal jere me iner skjermen om den skal sveisas i inerkant av hjulbuen eller i den kanten så fabriken punkt svese d i? angnde bremser kor kan eg få 2.2 rekord bremser me ekstra lufte kanaler. søsken barne mit har 2.2 bremser så går til 200 hk fårdi d er ekstra luftekanaler frest ned i de. ellers har eg plan om å bygge bilen opp me c20xe. helst fille eg hatt c20let eller v6 men er litt mye arbeid å skifte akslig osv. desuten koste d:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 hvorfor skal du ha golf buer bak??... jeg har 225/40 på 9x16 bak går fint det uten skjerm utbygger, med stive dempere og senk... hvis du på død og liv skal ha utbyggere så kapp av fra en dele ascona b eller kjøp nye fra veng... så legger du disse uten på og kapper litt deretter fjerner du kanten så bygges det ut 1 cm. med dekk strekk og stive dempere så går det bra.... da blir det sånn som den her med borbet 9x15, 225/40 bak, 215/40 fram.... det ser meget annonymt ut og man har samme form/linjer bak/fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 trur ikkje eg gidde bygga ut hjulbuane aligavel. hadde ikkje tenkt på at d også må i vognkorte:p men vis någen har tips om ombyging til c20ex, 2.5 v6 eller c20let så må dokk bare koma me di. e ikkje spesielt erfaren ENÅ :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg