eliassen Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Har brukt mesteparten av dagen idag til polere min 2006 Opel Vectra 1,9 CDTI. og følgende produkter ble brukt: # Meguiar NXT Car Wash # Meguiar Deep Crystal Paint Cleaner # Meguiar NXT Tech Wax # Meguiar All Metal Polysh til felgene # Autoglym Bumper Care # Turtlewax Wet`n Black. bildene kan sees lenger nede på tråden. takket være Tandis1 som la dem inn for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Gå inn på geting.se, der laster du opp bilder og limer linken inn i forumet. Husk at det ikke godkjennes at det er noe mellomrom i filnavnet på bildet ditt. Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Ja bilder vil vi ha!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Håper det går greit at jeg la det ut i stort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 ja, tusen takk :pray hva er fremgangsmåten for å få bildene inn på den måten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Ikke noe problem I albumet så høyreklikket jeg på bildet og fant "kopier bilde adresse" Trykkte på "Sett inn bilde" (Det ikonet med fjell og sol med gul bakgrunn) og det var det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 jeg har og gjort det, men bilde kommer bare som en liten firkant med ett rødt kryss inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Det var da spesielt.. Hmm.. Da vet ikke jeg hva som er galt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Se der ja, bilder av blank, blank bil liker vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg