Gå til innhold

2Fat 2Fly's Bmw 320i Touring 88'

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

da har jeg skaffa meg ny bil igjen, måtte prøve noe nytt så ble en Bmw 320i Touring :)

Teknisk:

2.0 Rekkesekser på 140 gamp ca

powerfilter

anna endestuss

godkjent senka 40/30

Interiør:

M3 ratt å Msport girkule

Styling:

Siedl ellernosånt frontfanger

Modda Rieger GTS sideskjørt

Rieger GTS bakfanger

Lyktelist

kølsvarte baklykter (skal rødsotes istedet :)

17" felger

Stereo:

2 stykk Pioneer 12" 1000watts subber

1200watts ADS Forsterker

Sony xplod frontsett

Blaupunkt Acapulco spiller

Planer:

Aner ikke, kom gjerne med sider å tips om hva jeg kan gjøre, kan absolutt ingenting om BMW :P

Bilder:

DSC01098.jpg

DSC01099.jpg

DSC01100.jpg

DSC01101.jpg

DSC01102.jpg

DSC01103.jpg

DSC01104.jpg

DSC01105.jpg

DSC01115.jpg

DSC01116.jpg

DSC01117.jpg

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elgen: Ja, men den er veldig veldig sliten i lakken :P Streamern får være da jeg mener bedre med en uten noe :P

feil i mine øyne. M'en står for noe du ikke har på bilen din engang.. men det er bare min mening.. kanskje finne noen felger som har kant? dette passer bilen. hva har du tenkt å gjøre med lakken da?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er passformen til fangerne som er montert? Vanskelig å se på bildene, men kan se ut som den ikke er den beste. Justere så det ser bedre ut?

Ellers må jeg si meg enig med de andre her inne. Streamer av typen "M Power" etc. er ikke akkurat min smak.

Heller ikke helt fan av de (selvsotede??) baklyktene. Men ikke bytt til hva som helst. Mørkerøde kan høres ut som et godt forslag.

Kan også forslå følgende:

Vask og polish

Hvite/grå blinkers til frontfangeren

Ny netting til front- og bakfanger type mørk og grov

Nye Bmw emblem til panser og bakluke

Nye skilt, de som sitter på så ganske ødelagte ut.

Edit: Endret litt på formuleringen.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rune: hehe:P

Øyvind: tusen takk for ett inlegg som hadde mening først å fremst :) Ja streamern blir erstatta så raskt det blir godvær her oppe :)

skal selvsote baklyktene røde ja :) Mener jeg klarer å få ett meget godt resultat da jeg har gjort dette noen ganger før :)

vask har jeg gjort flere ganger nå, har bare noen få bilder av det, men somsagt så er lakken rassert :)

hvite blink har jeg tenkt på, noen plasser i trondheim som selger?

hvordan netting mener du?

Bmw emblem kommer :) Svarte carbon eller blå?

skiltene tar jeg å lakkerer opp selv :)

Mvh. Thor

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rune: hehe:P

Øyvind: tusen takk for ett inlegg som hadde mening først å fremst :) Ja streamern blir erstatta så raskt det blir godvær her oppe :)

skal selvsote baklyktene røde ja :) Mener jeg klarer å få ett meget godt resultat da jeg har gjort dette noen ganger før :)

vask har jeg gjort flere ganger nå, har bare noen få bilder av det, men somsagt så er lakken rassert :)

hvite blink har jeg tenkt på, noen plasser i trondheim som selger?

hvordan netting mener du?

Bmw emblem kommer :) Svarte carbon eller blå?

skiltene tar jeg å lakkerer opp selv :)

Mvh. Thor

Ok. Trodde lakken skulle være litt matt. Kan forsåvidt være stilig med litt matt farge, men kjedelig om den bare er ødelagt.

Blinkers: Inn på denne siden, videre inn på e30 og så lykter/blinklys.

http://norway.schmiedmann.com/info2/master.html?http://norway.schmiedmann.com/LeftMenu.aspx?SeriesID=9

Dette er typen netting jeg tenkte på. Men mulig den blir bittelitt grov:

2007-Audi-RS4-Headlight-Detail-1280x960.jpg

I forhold til emblemer må du nesten se selv hva du synes passer. Sånt småtteri med karbonutførelse synes jeg ofte ser malplassert ut, men i enkelte tilfeller kan det se bra ut. Eksempelvis om karbon emblemet er matt og mørkt, og matcher bilens farge bra.

Ellers har vel GS bildeler: http://www.gsbildeler.no/

butikk i Trondheim. Men jeg har liten erfaring med Schmiedmann og GSBildeler ettersom jeg aldri har eid Bmw.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider