Oyrein Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Vil advare folk mot å kjøpe fra Dekkexpress!!! de er skyldig meg over 6000,- , å helt siden den dagen de sa de skulle overføre dem har dem vært som sunket i jorden!! blir å politianmelde dem i morgen + koble inn forbrukerombudet.. STAY AWAY!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 har jo ikke hørt om annet enn positivt om dekkekspressen jeg. rart det bare er med deg da Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hadde vært fint med litt utfyllende info om hva saken gjelder og slik:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Bestillte meg Felger/dekk der i Juni, fikk aldri no svar ang sendingen.. fikk til slutt svar etter 14 dager at "Bestilling står i rest hos levrandør"... Jeg sa da om at dem ikke kunne levere innen 25/7 så måtte jeg få pengene tilbake, da jeg trengte dekk innen da.. dette var ok, å dem ba meg sende kontonr slik at dem kunne overføre pengene tilbake, dette var 5.Juli.. siden da har dem ikke svart på NOEN av mailene mine, vi snakker 15-20 stk.. Telefon er det jo bare å glemme å nå dem på, da det bare er en latterlig telefonsvarer!! har flere ganger advart dem mot at jeg blir å anmelde dem om at dem ikke overfører pengene tilbake slik dem har lovet, dette har ikke skjedd, så nå er min tålmodighet slutt.. mer userriøst firma/person skal man lete lenge etter.. http://www.dekkexpress.no , den perfekte plass å handle om du vil kaste bort penger ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 http://www.google.no/search?hl=no&q=dekkexpress&meta= Virker som et helvetes useriøst firma ja:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Japp, dem er nå anmeldt for bedrageri som purken sa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Virket ikke som et seriøst firma nei. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Fy faen så mye dritt som dukket opp om firmaet på den googlingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 er nok mange som ikke får igjen penga der nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Omså jeg skal reise ned å røske penga ut av hans mørbankede hender, så skal jeg få dem tilbake ^^ :p har finni navn og adresse til hestkuken ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Omså jeg skal reise ned å røske penga ut av hans mørbankede hender, så skal jeg få dem tilbake ^^ :p har finni navn og adresse til hestkuken ^^ Føler jeg har lyst å væreme donfiredevi liker ikke sånner folk Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 skjønner hvorfor ikke folk skal svindle om absolutt alt? Fra biler til dekk, faen kan ikke nordmedd være ærlige og redelige i arbeided de gjør Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 skjønner hvorfor ikke folk skal svindle om absolutt alt? Fra biler til dekk, faen kan ikke nordmedd være ærlige og redelige i arbeided de gjør heh... det er ikke bare normenn som er slik...MENNESKER over hele verden er slik! man skal ikke stole på NOEN! det er kjipt men sånn er det bare... en ting du KAN gjøre hvis du ikke får pengene er å faktisk finne ut hvilken bil han kjører ta felgene hanne SÅ sier du til han at han kan får felgene for 6000,- :) GL Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
admirable Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Organisasjonsnummer: 988 143 413 Navn/foretaksnavn: DEKK EXPRESS LIMITED Organisasjonsform: Norskregistrert utenlandsk foretak Forretningsadresse: Bygdøy Allè 37 0265 OSLO Kommune: OSLO Postadresse: - E-postadresse: epost@dekkexpress.no Internettadresse: http://www.dekkexpress.no Telefon: 22 44 73 00 Mobil: - Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 29.04.2005 Stiftelsesdato: - Kontaktperson Odd Eldar Nilsen Næringskode®: 50.301 Agentur- og engrosh. med deler og utstyr til motorv., unnt. motorsykl. Sektorkode: 717 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskap mv.), Også registrert i: Foretaksregisteret Merverdiavgiftsmanntallet -- Odd Eldar Nilsen Dronninghavnv. 2 B, 0287 Oslo *Tlf. 22 43 90 58 Siter Nå: BMW X5 2001' 3,0iA Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 burde jo si litt når et firma ikke har en fungerende hjemmeside en gang.. bjella burde ringe da! hvorfor ikke bare reise til dem?! du finner jo adressen her. sikkert regnskapsføreren dems som sitter der Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg