sugekopp Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 men helst vil jeg bare si at ALLE dere som handler via internett og forhånds betaler må være landets DUMMESTE jøder:)! Man stikker i en butikk! Man kjøper det man skal ha . betaler og får varene. Hell man, til og med peppes pizza leverer til deg FØR du betaler! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 men helst vil jeg bare si at ALLE dere som handler via internett og forhånds betaler må være landets DUMMESTE jøder:)! Man stikker i en butikk! Man kjøper det man skal ha . betaler og får varene. Hell man, til og med peppes pizza leverer til deg FØR du betaler! haha :thumb Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Er ikke så mange butikker i Bodø ihvertfall man får handlet Performance parts i ihvertfall, så da må man vell bare stole på folk, men er lurt å søke opp navn/ Firma på Google eller spørre på BF! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Den dekk xpressen eksisterer ikke på adressen i oslo.Kompisen min bestilte felger/dekk til bilen sin der på nettet.Gikk 3 uker,fikk ingen svar på mail og sånt.Og kompisen min og jeg,vi bor bare 30-45 min unna Oslo.Så vi bare dro opp ditt,og vi fant ingen dekk butikk der.Adressen var en svær boligblokk/tannlege klinikk.Kompisen min fikk tak i han på telf og fortalte han at vi har funnet ut det,så gikk det 1 uke,og penga var tilbake betalt på kontoen til kompisen min.Så den adressen eksisterer ikke på noen dekk butikk.Er bare å sjekke det ut,for de som bor rundt Oslo... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Bygdøy Allè er jo ikke akkurat noe industrifelt nei, er vel mest kles-/designbutikker, barer og cafeer der Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg bestilte felger og dekk fra Dekkexpress.. Forhåndsbetalte ca. 10,000kr.. Ventet over 30 dager, fortsatt ikke sendt. Krevde så pengene tilbake, tok hele 2 uker før jeg fikk tilbake pengene.. Bestilte med Interdekk istedenfor, fikk faktisk felgpakken 4 dager før leveringsdato (ikke værst) fordi Tollpost skulle levere noe annet i nærheten.. Så, skal du ha billige replica felger, og valget står mellom Dekkexpress eller Interdekk, så vil jeg etter min erfaring anbefale Interdekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg