Gå til innhold

ny bil til ca 40 000! =)

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

Hva mener dere folkens?

disse kravene settes:

-forhjulstrekk

-så ny bil som mulig

-så lav km som mulig

-så driftsikker jeg kan få til den prisen

-motor spiller ingen rolle ( denne er til en jente på 19 år)

kan sikkert strekke prisen til 45 000 om det er noe stor forskjell på bilene der.

takk for all hjelp.

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin 97/98mod VW Polo 1.4i 5dørs med servo, abs, el.vindu, tåkelys, sentrallås med alarm, setevarmere, motorvarmer med kupevarmer, cd/radio, 15" alu, etc.

Blå/lilla metalick.

188 000km med komplett servicehefte. Nylig byttet registerreim og tatt service.

39000.- kan hun få kjøpt den for.

PM hvis interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en volvo s40 -96mod. gått 200k km når jeg kjøpte den for 54k. ikke hatt noen problemer med den egentlig, annet enn at katalysatoren og bremser måtte byttes. d kaller jeg slitedeler :) relativt kvikk 1,8i på 115 hester, stort bagasjerom.. helt grei bruksbil!

edit: prøver btw ikke å selge deg min bil, men det ligger ufattelig mange s40er til fantasi priser ute på autodb etc.. :p

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for utrolig gode forslag. har tenkt litt på golf 3 da.. for det er vel ikke mylig å få golf 4 til under 50 000? isåfall.. er det noen som hade gode forslag til golf? altså linker jeg kan se på.. sitter å titter på nett.. men klarer liksom ikke å finne et godt kjøp der.

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha Golf 4 til den prisen ender du nok opp med en 1,4i som har gått som utleiebil, og som ikke har noe utstyr.

Tror jeg heller ville gått for en Golf 3 eller Vento med 1,8 90hk, eller 1,6 100hk.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en slik bil du må kjøpe, enkelt å greit!

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10452682&sid=xz1abcaVJ8j740665&pos=null&tot=null

Veldig pen bil, med små grep enda penere. Grei 1.5l med 90 hk. I tillegg er den sikker, veldig praktisk, og den mest skuddsikre bilen du kan få til en slik sum! Den er også forholdsvis stiv og sportslig.

Corolla er jo sikkert også en bra kandidat, men den er jo drittkjedlig.

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider