Gå til innhold

Min første BMW: E46 3.16iA 99-modell

Ranger emnet

nomi

Anbefalte innlegg

Kjøpte bilen på tirsdag og har allerede fått skiftet felger. Har enda ikke fått tatt noen bilder... Kommer snart.

Tenkt videre på noen flere oppgraderinger. Tenkte i første omgang på Angel Eyes. Leste meg fram til at Predator Angel Eyes fra Umnitza skulle være bra, men det er jo ganske mange forskjellige der. Wireless?? Gjelder det på/av? Og pleier man å ha en egen bryter på dette?

Hvilken farge skal man ha; 3000k, 4500k eller 8000k? Eller standard? Men i bunn og grunn er jeg ikke så glad i å kjøpe fra nett så det beste hadde jo vært om jeg kunne få kjøpt dette i Oslo-området. Er de på GS-bildeler til 862,50kr å anbefale?

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt rundt for å finne hvite blinkere foran/ siden og nye baklykter. Tror jeg har funnet ut at jeg skal bestille på Koed. Jeg ser der at de har "Forblink, Hvide, Krystal/Shadowline" og "Forblink, Hvide, Krystal/Shadowline (TYC)". Er vel kun produsenten som er forskjellig? FK eller TYC? Hva er å anbefale?

Synes personlig TYC-varienten er finere, da man ikke ser selve pæren inne i glasset.

Også tenkte jeg å kjøpe "Sideblinksæt, Sorte"

Og muligens "Baglygter, LED-Optik".

Dette begynner jo plutselig å bli en veldig dyr bil da... Men sånn kan det vel gå iblant...

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider