Heggis Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 har hørt en del har snakka om glassfiber kasse lurer da på hva når hvordan? kan noen forklare meg dette ? (er ikke dyktig med bilstereo bare prøver og finne den beste løsningen til min subb som kommer med tiden) mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smashy Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Jeg også lurer fælt på framgangsmåten. Ikke noen som har peiling på dette området her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 leste posten din og lurte på det samme selv ;D håper noen smarte svarer nå.. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 hva lurer dere på? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 fremgangs måte :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 jeg har kun lagd kasser som skal se org i bilen og har null peiling på utregninger.de kassene jeg har laget er slike som passer i resevehjulsbrønn ol.en må bruke 3 lag med 650g glassfibermatte og stive opp litt innvendig med skumgummistrimler.dvs.man lager kassen ferdig og lager en slags ramme med skumgummi klippet opp i lange strimler som man legger glassfiber over.dette vil fjerne de fleste ressonansene fra bassen.det enkleste er egentlig å legge asfaltmatter i kassen. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Et godt tips for å få korrekt antall liter i en glassfiberkasse kan være at når den er ferdig og tørket, så fyller du den med så mange liter vann som kassen skal være, og sprayer med spraylakk langs kanten innvendig. Da får du en fin og bein strek som du kan sage etter (når du har helt ut vannet). Etterpå er det bare å plaste på fronten og sage hull: voila!! Kenneth http://www.carplanet.tk Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smashy Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Så glassfibermatten er en slags armering på en måte? Noen tips til å lage kasser i ulike former? forhøyninger og fordjupninger i overflaten til diskant osv.. runde former osv osv. Hvor tykt må man ha glassfiberveggen for bruk til mellomtone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 i den bilstereo boka til MAxpower står det en del om slikt. selges der dem selger vanlige mekke bøker fra haynes. Det som funker er å lage er ramme eller lignende i mdf og så forme med glass fiber utenpå Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Heggis: Du kan kjøpe den bilstereoboken på Garviks Autospar på vibemyr.. Der kjøpte jeg min ;) Står en del lure ting i den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8032 Idenne threadenen har jeg lagt ut masse bilder av anlegg jeg hadde i min 88 mod golf.. Blandt annet støpt med glassfiber og polyester i reservehjulbrønnen.. Funket meget bra :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 takkker!! =) sunnygti : hvor mye betalte du for den boka ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 249kr ga jeg for den.. http://www.autospar.no/znet_haandboeker_H836.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smashy Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Najs bildeserie der ja Mort. Synd d med bilen da :eek: Men må vel ty til ei bilstereobok jeg også da. Skal til bokhandleren over helga å høre hvilke bilstereobøker de kan skaffe. Men holder de Biltema varene? Er glassfiberproduktene deres bra nok? Er det mye dyrere å kjøpe "ordentlige" varer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg