Gå til innhold

Glare - Erfaringer?

Ranger emnet


virtual

Anbefalte innlegg

Satte å leste litt i et KCL magasin her om dagen.

Da kom jeg over et nytt produkt som heter Glare, som inneholder et stoff som heter "Glassplexin", syns dette høres veldig spennende ut.

Glassplexin skal visst nok oppføre seg på samme måte som glass, og voksen holder i et år sto det opplyst.

 

Så jeg bare lurte på om noen hadde prøvd dette?

 

 

http://www.glare.no

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Har polert noen biler med Glare og resultatet ble utrolig bra! Polerte min bil for noen måneder siden og etter hver vask så er den fortsatt like blank

og glatt i lakken. Bruker da Glare sin ultra wash. Skulle egentlig polere med Autogly,men leste om Glare på nettet og fikk lyst å prøve det, og hittil

så har jeg ikke angret! Synes også at den er ganske lett å jobbe med, ikke for at jeg har så mye erfaring med andre produkter, men noe har jeg prøvd. Jegard.no

selger også Glare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig frista til å prøve disse produktene..

Syns det er ganske spennende at det tåler fra -50 til 340 grader celsius.

Og at det kan påføres med roterende maskin.

 

Noen som vet hvordan blankheten holder seg?

Blir ikke sånn grått som det blir med ditec?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet mail til han, og tenkte jeg kunne skrive informasjonen jeg fikk her.

Hvis eventuelt noen andre var interessert i Glare :)

 

- Hvis Glare påføres etter deres spesifikasjoner, er holdbarheten opp til 2 år.

 

- For å vedlikeholde glansen, kan Glare Sahara brukes.

Dette er en QD. Hvis man påfører den på en ubehandlet bil, er holdbarheten opptil 2 mnd!

Mange bilpleiefirmaer kjøper visst denne, og påfører den etter vask.

 

- Glare må jobbes litt mer med enn Meguiars, men resultatet er overbevisende, fikk jeg til svar.

 

- Glare liker svært dårlig å blandes med voks.

Da blir den svak melkehvit. Men er ingen fare om uhellet er ute, da må man bare kjøre en lakkrens, og starte på nytt.

Så før man starter å legge på noen av produktene, er det viktig å bruke ei god avfetting, og starte med lakkrensen.

 

 

Det var alt for denne gang :)

Tror jeg blir å kjøpe produktserien, og legge ut bilder og info av prosessen her.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

 

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår