JuB Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hei, lurer på å kjøpe meg en subaru 1800 turbo som vinterbil, skal parkere corradoen i vinter. Subaruen har automatkasse, denne skal være overhalt samme gjelder drivverk. Lite rust, kun overflate, bilen har gått 220000. Den fusker litt nå, men eier har kjøpt inn fordeler/rotor/tennkabler som skal byttes. Er det noen spesielle ting med denne bilen jeg burde være obs på? Bilen har også heldigitalt dashbord :D Turbo har antakeligvis sett sine beste dager, den piper noe frytklig og sikkert ikke byttet siden nå. Noen som vet hva slags turbo som står på disse bilene? Mulig å¨oppgradere denne litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Er det XT du tenker på, den firkantete smått stygge coupeen? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Er det XT du tenker på, den firkantete smått stygge coupeen? Er vell en slik en som du har som avatar, så ja stygg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Det er en stasjonsvogn jeg skal se på. Har sikkert samme motor/drivverk osv som XT/Coupe. Bilen er langt i fra lekker, men skal ha den som vinterbil, så hva er da bedre enn turbo og 4x4?:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Det er ihvertfall en kjempefin vinterbil. For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling på trimmingmligheter, men jeg vet om mange som har putta inn Impreza turbomotorer i dem, så det er noe man kan finne på. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg