TheFreeBear Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Har nå egentlig bestemt meg for å kjøpe en garret t28bb på min golf g60 og lurer på om noen vet hvor man får tak i en rimelig manifold og downpipe som passer på denne?På forhånd takk for svar!! Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by TheFreeBear Har nå egentlig bestemt meg for å kjøpe en garret t28bb på min golf g60 og lurer på om noen vet hvor man får tak i en rimelig manifold og downpipe som passer på denne?På forhånd takk for svar!! har en TD manifold til overs... sikkert mulig å mekke flens/overgang Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Tror vestfold styling og tuning selger flenser til denne turboen kjøpte flens til t3 av han Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg