Gå til innhold

Banekjøring Rudskogen med Råner`n 18 August.

Ranger emnet

Era

Anbefalte innlegg

dem gutta på sykler ble jo spurt om å kjøre litt i pausen for å underholde litt.. dem sa ja, og brukte opp bakdekka sine. blir feil da å angripe dem. alternativt hadde det ikke skjedd noe på banen. å er du helt imot sykler kunne du snudd ryggen til... pausen var jo der for at banevaktene skulle ha seg en pause.. noe dem fortjente for å stille opp frivelig..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder ruter er det LOV med 5 cm glippe på ruten!

sier de noe annet så er dette bullshitt!

vedr. flagging så er det mye uerfarne mennsker som ikke får opplæring, og da er det bananas kanakas.

Vedr klasser hit og dit så er det faktisk SJÅFØREN som velger hvilken klasse han vil kjøre i, ikke en sur vaktmester som leker sjef på skogen, vet godt hvem han er, prøvde og lage GGF treffet surt også.

når det gjelder og slippe forbi biler etc så tyder dette på slappt fører møte og uinteresserte sjåfører.

Alt kan alltid forbedres, det spørs bare hvor mye man orker og legge i det.

lange heat fører til ujevn flyt av biler samt masse rot.

10 min heat a 18 biler er optimalt.

ang bil standar så er det et helt annet kapittel, en mann på teknisk er katastrofe!

just my 2 cent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glippe på rute er opp til arrangør, jeg har kjørt runde på runde med cab og taket nede, ruter nede på bane før flere ganger, men klart, du pusher ikke grenser da, og jeg hadde heller ikke turt det med en haug gærninger rundt meg på banen.

de lærer vel og kommer sterkere neste gang.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder ruter er det LOV med 5 cm glippe på ruten!

sier de noe annet så er dette bullshitt!

vedr. flagging så er det mye uerfarne mennsker som ikke får opplæring, og da er det bananas kanakas.

Vedr klasser hit og dit så er det faktisk SJÅFØREN som velger hvilken klasse han vil kjøre i, ikke en sur vaktmester som leker sjef på skogen, vet godt hvem han er, prøvde og lage GGF treffet surt også.

når det gjelder og slippe forbi biler etc så tyder dette på slappt fører møte og uinteresserte sjåfører.

Alt kan alltid forbedres, det spørs bare hvor mye man orker og legge i det.

lange heat fører til ujevn flyt av biler samt masse rot.

10 min heat a 18 biler er optimalt.

ang bil standar så er det et helt annet kapittel, en mann på teknisk er katastrofe!

just my 2 cent

Er det samme duden som snakket om prøveskilt på GGF, eller henger ikke jeg med nå?.... :well:

Høres ut som første gang ja! :)

Men det blir nok bare bedre og bedre, eller hva ealoken? :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ealoken: Det er ingen regler som sier du kan eller ikke kan ha glippe på vinduet din nisse :D

Det er som jay sier opp til arrangørene. Dette er ikke racing, det er såkalt "kjøretrening" og veitrafikkloven gjelder.

Er man så fisefin at man ikke tåler 5-10min i varm bil på banen har man neppe stor interesse av å dra på banekjøring.

Selv kjørte jeg med lukkede vinduer, og varmeapparatet på fullt for å holde motortempen nede. Men morro hadde jeg det alikevel.

911 cab'en som var der kjørte med taket oppe når jeg så den.

Såvidt jeg har fått med meg gikk dette treffet omtrent i null. Så hvis folk viser interesse(og ikke bare gnåler og syter) kanskje det blir flere treff hvor de kanskje koster på seg mer mannskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider