Gå til innhold

Banekjøring Rudskogen med Råner`n 18 August.

Ranger emnet

Era

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempefornøyd med treffet. Fikk kjørt masse. Til å være første gang de arrangerer, og med så mange biler så var det bra.

teknisk køen var litt lang. Kan lønne seg med 4 som tar teknisk og to køer eller noe. Men ikke alltid lett å få tak i så mange folk heller. Så kunne man jo fortsatt å ta teknisk mens man ryddet opp oljesølet. Men treffet var jo mange timer og jeg tror de fleste fikk kjørt mye.

Man kan gi litt flere advarsel skilt og be folk roe seg før man gir svart flagget syns jeg. Men såvidt jeg forsto så var det ikke arrangørene som var så strenge, det var de gutta som ligna litt på " The Others " fra LOST som var litt strenge, greit å være litt strenge da det kanskje var en god del uerfarne på banen og. Kan fort skje ting.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg storkoste meg på treffet. Fikk kjøre masse og kunne kjørt mye mer om jeg ikke skulle spare dekk til japsetreffet. (noe jeg ikke hadde behov for)

Var litt trynefaktor/merkefaktor på drifteheatene merket jeg.

"Bare japsebilene får drifte"

Og at folk fikk sortflagg for å snurre uten å være av bana er helt tåpelig.

Selvfølgelig blir d en snurr innimellom når d driftes...

Om det er noen som har bilde av en lilla S13 med skjermbreddere forran og bak så er d bare å legge ut/sende ;)

"For å bli gammel og erfaren,

må du først være ung og galen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider