Gå til innhold

Mulig bil handel....

Ranger emnet

_Ice-T_

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter ny bil og har kommet frem til at jeg skal ha meg en Golf 4 1.9 Tdi :)

Kom over denne på autodb

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1587816

Bilen er nylakkert for under 2 mnd siden sa selgeren, det er Cobra justerbart understell, motoren er orginalt 150hk, altså ikke chippa.

Men det som slo meg mest var at han sa at denne var spesiell, pga motoren på 150 gamp orginalt.

Er det noe spesiellt? Eller finnes det mange av dem bare at jeg ikke har sett de?

Hva mener dere er en fin pris? Hva ville dere gidd for denne bilen?

Han går ikke under 209 laken.

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg og trodde, selger sa hvertfall at han hadde vært på møller å sjekka om de fant den i registeret sitt å det gjorde de ikke :S

Han mente også at det var bare 5-6 stk av de her i Norge, så jeg tipper at det er import om det stemmer at den er orginal med 150hk.

Men hadde likt å fått svar av noen av dere her inne som har peiling på de forskjellige modellene og kanskje har hørt om denne typen. For om det ikke stemmer så er den bilen litt i dyreste laget :/

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dt ikke blir GTI da..

men denne er utrolig pen.

så den på gatebil å er en stilren å fin 4er

lykke til med kjøp!

Mvh

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dt ikke blir GTI da..

men denne er utrolig pen.

så den på gatebil å er en stilren å fin 4er

lykke til med kjøp!

Mvh

Nå har jeg ikke helt bestemt meg, liker fortsatt din bedre, liker interiøret bedre, så er det noe med den lille poffen da når man skal gire ;)

Men 150 diesel gamp og 310nm frister litt :P

Får 190hk og 400nm om man chipper den :)

Men vi får se hva jeg ender opp med, så å si 100% sikkert at det blir ny bil hvertfall siden skolen starter på mandag å jeg står på venteliste som nr 15 :/

Så du skal ikke se vekk ifra en telefon fra en kjøpelysten moldenser :D

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke helt bestemt meg, liker fortsatt din bedre, liker interiøret bedre, så er det noe med den lille poffen da når man skal gire ;)

Men 150 diesel gamp og 310nm frister litt :P

Får 190hk og 400nm om man chipper den :)

Men vi får se hva jeg ender opp med, så å si 100% sikkert at det blir ny bil hvertfall siden skolen starter på mandag å jeg står på venteliste som nr 15 :/

Så du skal ikke se vekk ifra en telefon fra en kjøpelysten moldenser :D

hehe:)

hørt dt er mye tull når du chipper 150 hk diesel kontra de mindre . men dt vet jeg lite om..

vet i alle fall dette gjalt 150 hk 4motiion..

dt bestemmer du selv vettu.

blitt byttet enda mere små ting nå. samt driver å diller med litt finish saker nå om dagen:)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt jeg husker ikke hva feilene var.

så skal ikke si noe for sikkert:)

kan godt hende dt funker knall. bare vet jegh ar lest om flere missfornøyde ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider