Gå til innhold

Alle har vi drømmer..

Ranger emnet

Michael

Anbefalte innlegg

.. og nå skal jeg fortelle deg kort om min;

Jeg har alltid vært svært fascinert av rally og det store WRC sirkuset. Det som fascinerer meg mest, er hvor sinnsykt fort og kontrollert det er mulig å kjøre på mange av de veiene det legges løp på, og spesielt på underlag som grus, gjørme, is og snø.

Å se 20 år gamle videoopptak av pikes peak, tar pusten fra meg rett og slett, for det er noe av det råeste innen motorsport som noen sinne har foregått. Så mye prestisje, så mye på spill, og det satses det så hardt at man skulle tro at alle andre enn vinnerene fikk et nakkeskudd plassert i bakhodet ved nederlag.

Det har i mange, mange år for meg vært en drøm å ikle meg rallydressen og kvelve meg inn i en fullspikka WRC bil, spenne meg fast i de 6-punkta setebeltene og få bli med på en heisatur gjennom ei skogsløype som byr på utfordringer selv ikke USA hadde orket å ta fatt på. Å få være med på en tur en ikke rekker å tenke på at "Fy faen, dette er den beste orgasmen jeg har hatt noen sinne!!!", hvor tanker og følelser blir erstattet med et eneste stort adrenalin kick som går fra den øverste hårrota til den nederste nerven i storetåa!

Det er min drøm!

Hva er din?

04_FocusRS-WRC_Jump_Wallpaper.jpg

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sidan eg var liten, hatt interesse for fly, raske fly, militære fly. Har floge ein god del i livet mitt, med mykje frå småfly til store passasjer-fly, og forventingane til å fly er like store kvar gong. Men tingen er at eg likar særdeles godt dei små flya, som rommar ein eller to personar. Som liten ynskte eg å gå inn i militæret som F-16-pilot, men grunna briller og sterk svaksyntheit, var ikkje dette mogleg. Men dette er då ein av mine draumar,som vil for evig og alltid bli ein draum. Å fly eit militært jetfly med full etterbrennar, høyre den tunge brusinga frå motoren, gjennom eit dalsøkk ein rosa-oransj kveld. Akk, ein draum.

F16lav.jpg

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider