Gå til innhold

Vant just en auksjon på proson boombox 2x12". Noen som har erfaringer?

Ranger emnet

tussi18

Anbefalte innlegg

elementen er ikke det beste du får.. jg hadde på en litt stor forsterker og de vrenkte seg som f***.. men kassa er så liten og byggt på en rar måte, så er nesten bare de som passer inn.. men du kan jo prøve og gjøre noe med kassa.. eller prøve og få en ny kasse.. blir MYE bedre da..

mener ikke og være drittsekk assa:P hehe onfiredevi

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare glad for ærlige tilbakemeldinger... kjøper meg ny kasse da, så får jeg se og høre om de spiller bedre...

Har et bra annlegg fra før, men tenkte siden de var så billig kan det jo ikke skade når jeg har ekstra forsterker liggende...

Det jeg allerede har:

- Rockford Fosgate frontsett til 1500,-

- JL Audio 12W0-4 2x12" til 2000,- pr. stk.

- Pioneer spiller til 3500,-

- Blaupunkt GTA 1350 500 watt (1000 max watt) RMS 2 ohm, monoblokk 2000,-

- Sony Xplod 2 stk 6x9 1500,-

- Stinger 20kvadrats kabelsett 1000,-

- Bassworx kasse 2x12" 90 liter 1700,-

bygd alt selv... gir godt rtøkk dette men litt mer vil man jo alltid ha uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville holdt de proson subbene langt unna JL.. vil du ha mer bass? få f.eks dag johansen på forumet til å regne uten kasse dukan få mertrøkk med,evt oppgrader forsterker.

Den blaupunkt blokka di klarer ikke drive alle 4 subber bra uansett :)

værti den fasenselv for noen år siden,og ser tilbake på det og ler. alltid om å gjøre å ha mest muligprakketinn i bilen,uansett om det passer sammen eller ikke, og mest mulig bass. var ikke noe igjen av bilen jeg hadde etter 6 mnd..

ikkeforå ta fra deg mot eller noe slikt :)

hvilkenbil er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider