Gå til innhold

CD-spiller til rundt 1000-lappen

Ranger emnet

purity

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg min andre bil (enda en boble, 1302 -71), men forrige eier ville ha cd-spilleren sin selv, så derfor må jeg skaffe meg min egen.

Har noen et forslag til en god cd-spiller til rundt 1000-lappen? Gjerne en uten allslags diskotek og lys i, greit om den ikke har denne jalla "high-tech"-looken de fleste ettermonterte cd-spillere jeg har sett i det siste har. Altså noe som passer litt til den gamle bilen, men alt av interesse.

- 1967 Boble

- 1971 Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en til 1500 nå, Blaupunkt Valencia MP36. Noen som har erfaringer med denne, eller kan anbefale en konkurrent til samme/lavere pris?

Er egentlig ikke en slik jeg ville hatt noen av disse to, men det må visst bli en slik nymoderne en ser jeg. Pioneer DEX-P90RS hadde mer looken jeg var ute etter, men prisen var nå 15 000 også :P

- 1967 Boble

- 1971 Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Mekk etter jobb i går, og valget falt på en Denver CAD-450. Sikkert ett drittmerke, men jeg måtte bare ha en spiller så raskt som mulig, og det var tilbud på den (1000 kr). 4x40 watt, spiller MP3, USB-inngang, minnekortleser, RCA inn og ut, kan kobles til ekstern forsterker (sånn sukkerbit-kontakt opplegg).

Har en Boss REV-735 (4x175 w) som fulgte med bilen, så har koblet "subben" (en stuehøyttaler som ligger baki bak baksetet) til denne (og selvsagt forsterkeren til cd-spillere), og de to Alpine mid/diskant-høyttalerne direkte i cd-spilleren.

Er det best at jeg kobler de to fronthøyttalerne via forsterkeren også, eller er det det samme?

EDIT: Link til infoside om cd-spilleren:

http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=10450&menuGuid=5387&subMenuguid=6086

- 1967 Boble

- 1971 Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider