Gå til innhold

Russebil-tagging...?

Ranger emnet

russebil

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi vurderer sterkt å få noen til å tagge på russebilen vår. Vi tenker da på noe som ligner på dette:

http://pics.autodb.no/1529/1529633-bilde1-dsc00050.jpg

Kan noen fortelle meg hvor jeg kan komme i kontakt med folk som tagger? :) Har hørt at om vi betaler spraylakken, så gjør de jobben med glede, gratis!

Noen erfaringer?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk til tegning form farge vi og spurte der. Dette er jo tross alt det dem går på skolen for å lære. Han som tok bussen vår gjorde hvertfall en sinnsykt god jobb. Tror også han avtalte noe med læreren sin at det skulle være en av oppgavene hans for karakteren. Var en 2 klassing som sprayet vår.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk til tegning form farge vi og spurte der. Dette er jo tross alt det dem går på skolen for å lære. Han som tok bussen vår gjorde hvertfall en sinnsykt god jobb. Tror også han avtalte noe med læreren sin at det skulle være en av oppgavene hans for karakteren. Var en 2 klassing som sprayet vår.

Så du mener disse er flinkere enn de fleste? Hvordan komme i kontakt med de?

Graffiti.no ligger nede for øyeblikket tror jeg, får ialf. ikke til å poste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener disse er flinkere enn de fleste? Hvordan komme i kontakt med de?

Graffiti.no ligger nede for øyeblikket tror jeg, får ialf. ikke til å poste innlegg.

Du kommer i kontakt med dem ved å gå inn i klasseromet til tegning/form/farge og spørre;)

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

surf litt på nettet. MASSE graffiti-sider ute på nettet. der får du garantert napp...

og de fleste graffiti-artister pynter med glede hvis du sponser reise og bokser. er jo ikke hver dag man kan spraye gratis og lovlig:)

btw: tegning, forming linja--> kanskje ikke førstevalget mitt, sikkert noen som går der som har litt experience, men villle heller funnet folk andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skjønte det, men litt merkelig likevel, fordi det er vel ikke alle av de som kan med tagging regner jeg med..?

Nei det er langt fra alle som kan det. Men det er jo derfor du må spørre. En som ikke kan det vil jo heller ikke ta på seg jobben. (regner jeg med men folk er jo dumme så vet jo aldri)

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker http://www.graffiti.no hos dere??

Vet dere om noen andre "tagge"-sider?

Siden du bor i trondheimsområdet, jeg kjenner til et par som driver med "graffitt". LMK blant annet, har tagget og skrevet overalt i tr.heim. Men LMK er vell någenlundet nedlagt, men kjenner nøkkelpersonene. Ta og PM meg om du ikke har fått et tilbud.

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider