russebil Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hei. Vi vurderer sterkt å få noen til å tagge på russebilen vår. Vi tenker da på noe som ligner på dette: http://pics.autodb.no/1529/1529633-bilde1-dsc00050.jpg Kan noen fortelle meg hvor jeg kan komme i kontakt med folk som tagger? :) Har hørt at om vi betaler spraylakken, så gjør de jobben med glede, gratis! Noen erfaringer? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Tja, og hvor i verden er det du befinner deg da ? Alta ? Grunerløkka ? Voss ? det kan jo være en ide og si hvor du holder til når du spør om slike ting Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Møt opp utforbi den lokale kebab sjappa på kvelden så finner du nok noen :p Du kan kanskje henge opp en lapp e sentrum eller noe? Er sikkert mange som har lyst til å ta imot en slik jobb :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 http://www.graffiti.no spør på forumet der du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Vi gikk til tegning form farge vi og spurte der. Dette er jo tross alt det dem går på skolen for å lære. Han som tok bussen vår gjorde hvertfall en sinnsykt god jobb. Tror også han avtalte noe med læreren sin at det skulle være en av oppgavene hans for karakteren. Var en 2 klassing som sprayet vår. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
russebil Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Tusen takk for mange bra svar! Dette gjelder Trondheimsområdet. (Vi kan selvsagt kjøre noen mil for å få dette gjort) Men stemmer det at det holder for oss å kjøpe spraylakken, så fikser de resten ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
russebil Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Vi gikk til tegning form farge vi og spurte der. Dette er jo tross alt det dem går på skolen for å lære. Han som tok bussen vår gjorde hvertfall en sinnsykt god jobb. Tror også han avtalte noe med læreren sin at det skulle være en av oppgavene hans for karakteren. Var en 2 klassing som sprayet vår. Så du mener disse er flinkere enn de fleste? Hvordan komme i kontakt med de? Graffiti.no ligger nede for øyeblikket tror jeg, får ialf. ikke til å poste innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Så du mener disse er flinkere enn de fleste? Hvordan komme i kontakt med de? Graffiti.no ligger nede for øyeblikket tror jeg, får ialf. ikke til å poste innlegg. Du kommer i kontakt med dem ved å gå inn i klasseromet til tegning/form/farge og spørre;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
russebil Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jepp, skjønte det, men litt merkelig likevel, fordi det er vel ikke alle av de som kan med tagging regner jeg med..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrTorke Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 surf litt på nettet. MASSE graffiti-sider ute på nettet. der får du garantert napp... og de fleste graffiti-artister pynter med glede hvis du sponser reise og bokser. er jo ikke hver dag man kan spraye gratis og lovlig:) btw: tegning, forming linja--> kanskje ikke førstevalget mitt, sikkert noen som går der som har litt experience, men villle heller funnet folk andre steder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
russebil Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 mrTorke: Finner ingen sider jeg..? Eneste jeg finner er graffiti.no, men den er ikke oppe i skrivende stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jepp, skjønte det, men litt merkelig likevel, fordi det er vel ikke alle av de som kan med tagging regner jeg med..? Nei det er langt fra alle som kan det. Men det er jo derfor du må spørre. En som ikke kan det vil jo heller ikke ta på seg jobben. (regner jeg med men folk er jo dumme så vet jo aldri) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
russebil Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Virker http://www.graffiti.no hos dere?? Vet dere om noen andre "tagge"-sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Virker http://www.graffiti.no hos dere?? Vet dere om noen andre "tagge"-sider? Siden du bor i trondheimsområdet, jeg kjenner til et par som driver med "graffitt". LMK blant annet, har tagget og skrevet overalt i tr.heim. Men LMK er vell någenlundet nedlagt, men kjenner nøkkelpersonene. Ta og PM meg om du ikke har fått et tilbud. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg