flammekaster'n Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 det skjedde no pussig med mazda'n da jeg skulle kjøre bilen en tur..kom akkuratt tilbake fra en lengere tur og stoppet bilen i 5 min. satte meg inn igjen for å kjøre videre da jeg merket att det hadde skjedd noe med styringa, for å få bilen til å svinge må jeg nå vri rattet dobbelt så mye for å oppnå samme svingradius som tidligere. altså nå må jeg vri rattet 180* for å oppnå det bilen før svingte på 90* hva har skjedd? og hvordan reparere? beklager den kronglete forklaringen.. Siter TE71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Overføringa / snekka / styringa er så slakk i justeringene at den hopper over? Eier ikke kunnskap om hvordan styringa på de er bygget opp,så jeg kaster bare ut muligheter... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flammekaster'n Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 ja, er nok noe der..alle "ledd" beveger seg når jeg vrir på rattet men det er akkuratt som kraften forsvinner ut.. særlig etter motorstart. Siter TE71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Etter motorstart? Hmmm...servo med alt for lite olje..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flammekaster'n Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 nope, full med servo olje også... det er snodig. Siter TE71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg