vwkim Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hallo. Etter mye frem og tilbake har jeg også endt opp med passat. Det ble en 90 model sedan som jeg har en del blaner for. men i forste omgang lurer jeg på om noen har laga grill selv?? veit det finnes å få kjøpt men hadde hvert litt spessiellt med noe eget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hallo. Etter mye frem og tilbake har jeg også endt opp med passat. Det ble en 90 model sedan som jeg har en del blaner for. men i forste omgang lurer jeg på om noen har laga grill selv?? veit det finnes å få kjøpt men hadde hvert litt spessiellt med noe eget. nja du kan sparkle at vw hullet det er kult, evt kan du skjære ut i fronten me stikksag feks og sette inn netting på baksiden.. ellers får du jo kjøpt griller for en 1700 + + Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Da har jeg saga ut hull i fronten, så i morra blir det ut å handle lakk å grill netting :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 sånn ble fronten min etter mange timer med glassfiber modding :rolleyes: [/img] Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Den grillen ble bra :) Regner med at jeg kjøper ny grill til neste år en gang.. men legger ut noen bilder av min passelat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har et gt interiør om du har lyst på. Mangler førersete. Eneste ulempe. Det er ditt for et skambud under 500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har et gt interiør om du har lyst på. Mangler førersete. Eneste ulempe. Det er ditt for et skambud under 500kr Hva får jeg? er det bare pasasjersete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Alt utenom førersete og instrumentet da. Har dash,dørsider forran og bak. Som sagt alt. Har masse deler til den type bil om du trenger noe. Både understell og karosseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Alt utenom førersete og instrumentet da. Har dash,dørsider forran og bak. Som sagt alt. Har masse deler til den type bil om du trenger noe. Både understell og karosseri. Har du bilder av intriøret?? Å du har ikke tilfeldigvis det grenrøret mellom katalysator å manifoil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har ikke bilde desverre. Men du kan sende meg tlf.nr. ditt på PM,så sender jeg bilde imorgen. Har desverre ikke motor eller eksosdeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har ikke bilde desverre. Men du kan sende meg tlf.nr. ditt på PM,så sender jeg bilde imorgen. Har desverre ikke motor eller eksosdeler. ja den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg