Gå til innhold

Oppgradering av anlegg i 04 impreza

Ranger emnet

Besson

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte for nokre månader sidan ein 04 impreza (blob eye) og fann fort ut at lyden trengte litt forbetring.

Eg bytta først ut den orginale headuniten med ein VDO dayton 1327 (http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=7220.

Valgte denne på grunn av pris samt at fargane passa bra med interiøret

Etter det monterte eg MDS Classic 4" i framdørene

http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=32_68_74&products_id=8149.

Det er veldig dårlig plass i dørene på impreza, så låg monteringsdjupn var pri`1. orginalt står det 5,25" i framdørene så her måtte det tilpassning til :)

Headuniten fungerar greit nok (sett vekk frå at den konsekvent hoppar over 1 sekund av begynnelsen på sanger + at den lyser intenst blått når tenninga er av !).

Lyden er bra, men mangler bass. For å ordne på dette har eg tenkt meg eit av fylgjande alternativ :

1. Earthquake eller Fusion aktiv basskasse i bagasjerom med bassporter i hattehylle. Sette MDS classic 4" i bakdørene og. Har egentlig ikkje lyst til å bruke plass i bagasjerom på dette.

2. Midbass i bakdørene. Vurderar Hertz EV 130,2, med 53mm monteringsdjupn. MDS classic framme har 44,5. Litt usikker på om det er plass til dette.

3. Flytte 4" framme til bakdørene, sette i 6,5" eller 5,25" coax framme (MDS, Hertz eller noko slikt), fortsatt usikker på om det er plass.

Alternativ 2 er det eg har mest lyst til av praktiske årsaker, men er usikker på kva som er best i forhold til lydkvalitet.

Synspunkt rundt dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sia det er 5,25" originalt framme, ville eg valgt det. (blir litt meir midtbass enn ein 4"!)

Det finnes høgtalere med låg monteringdjubde som sikkert passer til din bil. (Alpine skal ha nokre)

Har du same plassen i bakdørana, kjøper du 2 sett med høgtalere.

Kobler du vekk ein ledning på isokontakten, vil ikkje displayet ditt lysa blått heile tiden.

Hjå meg er den oransje og sitter mellom jord (svart) og gul (konstant strøm)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider