NiX Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 En kompiss av meg fikk smadra biln sin i kvel.. en 91. mod Opel Omega, med full omega 3000 styling.. men såklart 0 kasko... :( Verste av alt.. kompissen min som eier bilen hadde enda ikke fått lappen, men skulle ta den nå i nermeste framtid, så bilen var lånt bort.. det som skjedde var: fart på sikkert 120-130 + vannplaning + steinraus + store steiner = dårlig kombinasjon.. alt under bilen er sikkert knust, hele ene siden på bilen er knust, bensintanken er knust og ellers bulker over hele bilen.. motoren er sikkert også delvis knust...heldigvis ingen personskader.. Har ikke sett på bilen enda, men i følge falken som var på stedet så kom aldri den bilen til å rulle på veien mer:( Skal poste bilde av skaden når jeg får det.. her er bilen slik den var når jeg og kompissen min var og hentet den i flekkefjord Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Sånt er kjipt. Blir han som kjørte skyldig endel penger da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 det er da man tenker på kasko.... vi hadde fullkasko på bilen inntil en dag... hvor vi tok halvkasko... den dagen kræsja vi kjørte utfor veien rulla litt knuste det meste 50% tilbake :mad: Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 vilkårene var jo slik: du låner bilen, du betaler evt. skader.. men problemet var jo at da tenkte man jo på en bulk og slikt.. ikke totalvrak av bilen.. bilen ble jo kjøpt for 30 lapper, men tviler på at han som kjørte har så mye cash..:( Enda mer kjiipt.. meninga var at jeg skulle låne denne bilen når jeg nå sender min bil på lakking..:( ingen her som vil låne meg en bil for 2 uker? :) Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by NiX vilkårene var jo slik: du låner bilen, du betaler evt. skader.. men problemet var jo at da tenkte man jo på en bulk og slikt.. ikke totalvrak av bilen.. bilen ble jo kjøpt for 30 lapper, men tviler på at han som kjørte har så mye cash..:( Banken har pæng. Kjip sak. For alle parter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Synd å se sånne gode fine biler bli ødelagt da... Omega er kjøremaskinen sin det... R.I.P Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by momo Synd å se sånne gode fine biler bli ødelagt da... Omega er kjøremaskinen sin det... R.I.P Ja jeg og syns sånt er synd, men og kalle en omega for en kjøremaskin er vel og ta i litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Omega = RWD = kjøremaskin bare av den grunn! Samme som at Mazda 929'en til gammer'n har RWD; på sommeren, greit nok, men når snøen faller og man ligger med bredsiden i fartsretningen spør man seg selv: "hvorfor i all helsikke kjøpe FWD?" :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by tekNetium Omega = RWD = kjøremaskin bare av den grunn! Samme som at Mazda 929'en til gammer'n har RWD; på sommeren, greit nok, men når snøen faller og man ligger med bredsiden i fartsretningen spør man seg selv: "hvorfor i all helsikke kjøpe FWD?" :D Legger litt mer i ordet kjøremaskin jeg enn det og få ræva ut..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Du har tydeligvis ikke kjørt så mye omega. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 kjipt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 momo: hvem av oss har tydeligvis ikke kjørt så mye Omega? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 har rompekjørt en omega på et jorde og velta den med en kamerat inni (no worries måtte på høggern) men det var bare positive erfaringer Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg