KimPe Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 boran til ts racing avdeling østfold vraka? er d folk som vet d, eller skulle d være hemmelig ?? kan ta bilde til uka og legge ut :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Ganske lenge siden dette her. Mener det ligger en tråd enten på dette forumet eller på gatebilforumet om akkurat den kræsjen. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 vel vel.. Justerbar catkiller leppe. originale bremser og gateslicks er ikke mye å skryte av:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 vel vel.. Justerbar catkiller leppe. originale bremser og gateslicks er ikke mye å skryte av:) heah nei, men bilen er ganske fin da :) har sikkla på bora, men ble golf, så så jeg den parkert bak en golf når jeg skulle hente deler på skroten i berg, der sto den, med en midt på trynet :P er det noen som vet hvor de felgene på den boran er kjøpt og hva de koster for stket, kunne få de 2 3 som var der ute billig, vet ikek om alle e rhele 2 er hvertfall hele, så om de ikek hadde kosta svin så hadde d vært fett :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer1986 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Så bilen på skroten for rundt ett år, halvannet siden tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Så bilen på skroten for rundt ett år, halvannet siden tror jeg.. åh, stått der såpass lenge Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ingen som har bilder a? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 ingen som har bilder a? =) Nee, men kan prøve og få tatt, sakl vell ut der en dag tenker jeg :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg