BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 som sagt sliter eg med å få tak i noken dela... er det noken som veit kor eg kan få tak i brankett til servo og dynamo til trans am -67? :wonder: hadde vært fint om noken kunne gjedd meg eit tips! :) Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 http://www.paddockparts.com Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Sorry for at jeg er litt sein her, men hvilken motor ? 6'er eller V8 ? og hvilken størrelse 301, 305, 350 osv ?? er det Buick, Olds, Chevy eller Pontiac motor ? dei ble levert med alle merkene, her er noen som kansje har Phoenix US Cars Steinar Stolen AS - Visma eBusiness Aarnes AS - alt i amerikanske bildeler Og litt OT, om det er en 67 mod, så er det en Firebird, Trans Am kom ikke før 1969 Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg