Gå til innhold

Volvo 245 Turbo

Ranger emnet

242-T6

Anbefalte innlegg

Hehe, det som var poenget mitt.. Det med at da kan den like greit knekke på midten.. Men hvis du har sett fjærer som har knekt pga at den har vippa, så tror jeg på det.

Men hvordan blir spennet i fjæra på den delen som varmes da? Blir ikke stålet veldig sprøtt?

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, det som var poenget mitt.. Det med at da kan den like greit knekke på midten.. Men hvis du har sett fjærer som har knekt pga at den har vippa, så tror jeg på det.

Men hvordan blir spennet i fjæra på den delen som varmes da? Blir ikke stålet veldig sprøtt?

Har aldrig hatt noe problem med det, har kjørt med sånne fjærer i 10 år. Men den ringen som blir varmet er jo den som ligger ann mot skåla og den blir det jo ingen bevegelse på.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

du har lh 2,4 i 245 ikke sant?

veit du om du har en lednig på sprutet som ska gå t speedometeret. æ kom på at æ har d på min 740, men æ bare issolert den når æ bytta fra lh 2,2 t 2,4, for æ fant ikke ut kor den skull monteres. satt å lest litt i haynes boka å fant ut at tomgangen kunn oppfør sæ rart hvis den ikke hadd signal fra speedometeret. har du nå peiling på d?

satt å studert ledningsnettan i haynes boka i ste, å dær sjer d ut som at ladningen fra sprutet som ska t speedometeret e kobla sammens me hastighetsgiveren som står i bakakselen. kan d stem at den ska kobles dær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår