Gå til innhold

To Fast To Furious Tokyo Drift

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Jupp.. vet jeg er veldig sein her men.. har ikke fått sett den filmen før nå.. og jeg må si, fyyyyyyy faen.. den rocka azza.. fikk litt lyst å dra te japan selv her.. hehe..

kjøpte meg filmen i dag, på kiwi i oslo, st. hans haugen, og fikk sett den i bedrukket tilstand (noe jeg ennå er i.. hehe)

men den rocka..damn, vil te tokyo jeg og jo.. uten mustang med 200 sx motor da.. heheonfiredevi onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.. vet jeg er veldig sein her men.. har ikke fått sett den filmen før nå.. og jeg må si, fyyyyyyy faen.. den rocka azza.. fikk litt lyst å dra te japan selv her.. hehe..

kjøpte meg filmen i dag, på kiwi i oslo, st. hans haugen, og fikk sett den i bedrukket tilstand (noe jeg ennå er i.. hehe)

men den rocka..damn, vil te tokyo jeg og jo.. uten mustang med 200 sx motor da.. heheonfiredevi onfiredevi

filmen heter THE fast AND THE furious! ikke to fast to furious, det var toern det!!

og var ikke 200sx motor! er skyline motor! som sitter i gtr. rb26dett

og det var vel ikke noe serlig til hondaer i filmen? heller ikke noe serlig med toyota, var vel mest nissan. el var vel nsten bare nissan. pluss mazda, og en honda nsx, som ikke vart kjørt med.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen heter THE fast AND THE furious! ikke to fast to furious, det var toern det!!

og var ikke 200sx motor! er skyline motor! som sitter i gtr. rb26dett

og det var vel ikke noe serlig til hondaer i filmen? heller ikke noe serlig med toyota, var vel mest nissan. el var vel nsten bare nissan. pluss mazda, og en honda nsx, som ikke vart kjørt med.

jaja. detaljer.. hehe!! jeg var ikke edru når det ble skrevet.. hehe!

og greit nok, kan hende det var en skyline motor.. men kom den ikke ut av en vraket 200 a?? eller bare jeg som husket feil i det alt dette ble skrevet?? hehe

pluss, du glemte en VW kasse bil "hulken" te han twink.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. detaljer.. hehe!! jeg var ikke edru når det ble skrevet.. hehe!

og greit nok, kan hende det var en skyline motor.. men kom den ikke ut av en vraket 200 a?? eller bare jeg som husket feil i det alt dette ble skrevet?? hehe

pluss, du glemte en VW kasse bil "hulken" te han twink.. hehe

kassebilen er en VW Touran. så vet du det:)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører i tokyo til daglig, og jeg kan love at man kan nesten bare glemme alt som heter drifting eller race. :hmmmmmmmmm: Har ikke sett denne filmen, men fra leiligheten min i nordre Shinjuku og til der jeg jobber rett over til Shibuya via sentagai krysset (verdens mest trafikerte kryss (fotgjengere))) teller jeg ca 40 kameraer som tar bilder av alt som går forbi. :rockets

For å ikke nevne at å drifte gjennom tidligere nevnte kryss ville gjort deg til massemorder med en veldig bulkete kjerre :P :win

2000 Nissan Skyline R34 GT-T (Til salgs)

1997 Mercedes R129 SL 7.3 AMG evt. Brabus Ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider