ultimateVW Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 For ei stund sia begynte det å lukte svidd som faen i bilen. Samt så kom det mye røyk fra dashen. Må si jeg vart redd da.. Viste seg at den blå/grå-hvit ledninga som går fra lysbryter til instrumentlys og lys i varmevelgern smeltet opp. Begynte å smelte ledning fra lysbryter og utover. Sånn helt uten videre.. Har sett dette på en annen golf2 også. Noen andre som har vært borti det? Hvorfor skjer det? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 For ei stund sia begynte det å lukte svidd som faen i bilen. Samt så kom det mye røyk fra dashen. Må si jeg vart redd da..Viste seg at den blå/grå-hvit ledninga som går fra lysbryter til instrumentlys og lys i varmevelgern brant opp. Sånn helt uten videre.. Har sett dette på en annen golf2 også. Noen andre som har vært borti det? Hvorfor skjer det? det har skjedd på bilen min også, vet ikke hvorfor, men kan tenke meg det er overslag til gods, da det ikke er noe som heter kortsluttining i bil! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 det har skjedd på bilen min også, vet ikke hvorfor, men kan tenke meg det er overslag til gods, da det ikke er noe som heter kortsluttining i bil! din golf2? Synes det er veldig rart at det skjer med akkurat samme ledninga på flere sånne biler da. kjedelig å være uten instrumentlys..ser jo faen ikke speedo`nalacocaina Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 din golf2?Synes det er veldig rart at det skjer med akkurat samme ledninga på flere sånne biler da. kjedelig å være uten instrumentlys..ser jo faen ikke speedo`nalacocaina nei audi 80cc! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 nei audi 80cc! ok fin audi da. Har du fikset lys greiene hos deg? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 nei audi 80cc! ok fin audi da. Har du fikset lys greiene hos deg? ja, jeg koblet meg inn på lednings nettet og tok + strø ifra tenningslåsens krets! det er null stress å måle seg frem til, da ledningsnette er nesten 100% likt som på golf! ihverste fall så kan du ta og koble opp ett rele så du får strøm til lysene dine ifra radioen, hvis den er koblet slik at den kun fungere med tenning på! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg