Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Formotstanden står på vifta, og jeg kan GARANTERE deg at det er formotstanden siden den funker kun på et og siste hakket.

1, hvorfor skal stille EN og TO klikke samtidig på bryteren?

2. Vifta går jo rundt, mao den funker!

3. Jeg har bytta to formotstander, og Projekt Rust en, så disse er helt klart det svakeste leddet.

Ved vannlekkasje så samler vann seg i dekslet under vifta og regelrett drukner formotstanden.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by SpeedWell

Formotstanden står på vifta, og jeg kan GARANTERE deg at det er formotstanden siden den funker kun på et og siste hakket.

1, hvorfor skal stille EN og TO klikke samtidig på bryteren?

2. Vifta går jo rundt, mao den funker!

3. Jeg har bytta to formotstander, og Projekt Rust en, så disse er helt klart det svakeste leddet.

Ved vannlekkasje så samler vann seg i dekslet under vifta og regelrett drukner formotstanden.

Vet selvsagt alt dette, men formotstanden drar du med deg når du stjeler ei vifte på høggern, og da er det jo lettest å swappe hele uniten, sælig når du ikke er så dreven... Er ikke dere rustgutta enige i det da.....?

Jeb: Bytt vifta...... Formotstanden henger med..... Du kan teste den nye med å plugge i kontakten og kjøre den på alle hakkene før du monterer den.....

OG: Prøv å få det tett oppi der som vifta tar inn luft, hvis ikke varer den til neste regnværsdag.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Vet selvsagt alt dette, men formotstanden drar du med deg når du stjeler ei vifte på høggern, og da er det jo lettest å swappe hele uniten, sælig når du ikke er så dreven... Er ikke dere rustgutta enige i det da.....?

Jeb: Bytt vifta...... Formotstanden henger med..... Du kan teste den nye med å plugge i kontakten og kjøre den på alle hakkene før du monterer den.....

OG: Prøv å få det tett oppi der som vifta tar inn luft, hvis ikke varer den til neste regnværsdag.....

vi vet at du vet det også :-)

men det virket bare veldig dødfødt på meg å bytte hele møkka, når det åpenlyst kun er formotstanden som er dau. Formotstanden er jo så enkel å ta av vifta at selv lillebroren min skal klare det uten å måtte fortelles hvordan det skal gjøres!

Om det er noen tvil, så er selve stikket (dvs kontakten) på vifta en del av formotstanden, og klarer du å lokalisere denne så skal du jammen klare å ta den ut også!

og rundt der luftinnsuget til kupeen er, sjekk at det ikke er fullt i dritt i dreneringshølene der ledningene til blinklysene dine går, samt vipp av det svarte plast "dekselet" og rengjør og smør opp med silikon el.likn så det holder.

:-)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! Jeg er ikke en del av rust-gutta. Det er en sak Projekt-Rust tar seg av alene.

Formotstanden vippes ut med et skrujern, og spør du meg er det lettere å bytte kun denne enn hele vifta.

Men, problemet er ute av verden, ikke noe mer å krangle om!

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider