Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok til og bruke bilen som bruksbil... men skal likevel ha den fin... Tenker at jeg ikke overstyler den, men har en clean bil.. Tenker 90-fangere, hjulbuebreddere, feite felger, senking +++ Skal også ta en lakkering før jeg fyller 18... I en mørk metallic farge, vurdert sort ell mørkeblå...

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okei.

Innvester i Gewinde, fra Weitec. Et par feite felger som fyller ut de G60 bredderne du planlegger. Altså 9x16 eller 8,5x17. 90 fanger kit, emblemfrgrill og sorte lykter med kryss i :)

Så antar jeg du gjør diverse ting med karosseriet før du sender bilen til lakkering.

- T4 luftinntak på høyre forskjerm

- Alu tanklokk

- Fjerner ene viskerhullet forran og sentrerer det andre til monovisker.

- 88-dører som du sveiser igjen hullene til listene på, og audi handtak?

- sveiser bakluke

- skiltinnfelling i bakfanger

++ .. mine tips :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Lakkering tar man etter man har gjort alt karosseri arbeid som bakluke modifisering, handtak i dører, tanklokk, osv osv..

Øh, ja? Jeg nevnte da ingenting om at han måtte gjøre det NÅ?

Man trenger heller ikke ha felger eller senkesett før karroseriarbeidet heller. ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Jeg kommer nok til og bruke bilen som bruksbil... men skal likevel ha den fin... Tenker at jeg ikke overstyler den, men har en clean bil.. Tenker 90-fangere, hjulbuebreddere, feite felger, senking +++ Skal også ta en lakkering før jeg fyller 18... I en mørk metallic farge, vurdert sort ell mørkeblå...

Flotters...! Men ikke ha små 14x9 felger eller no, ta 16x9. Borbet A eller Brock B1.

Jonte kom med noen fine tips som gjør Golf'en überfet.

Slenger med et bilde av en fet... liker ikke helt lexuslyktene, men resten er heftig. Fargen er også sinnsykt pen...

post-2432-13804852574639_thumb.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Flotters...! Men ikke ha små 14x9 felger eller no, ta 16x9. Borbet A eller Brock B1.

Jonte kom med noen fine tips som gjør Golf'en überfet.

Slenger med et bilde av en fet... liker ikke helt lexuslyktene, men resten er heftig. Fargen er også sinnsykt pen...

Likte fargen no jævlig :) Har planlagt og kjøpe Momo GT2 Tuning Felger... 7x15 ell 7,5x16 ...Liker dem no jævlig ... Eneste jeg lurer på om hvordan dem ser ut på en golf ... Noen som har bilder ?

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

Innvester i Gewinde, fra Weitec. Et par feite felger som fyller ut de G60 bredderne du planlegger. Altså 9x16 eller 8,5x17. 90 fanger kit, emblemfrgrill og sorte lykter med kryss i :)

Så antar jeg du gjør diverse ting med karosseriet før du sender bilen til lakkering.

- T4 luftinntak på høyre forskjerm

- Alu tanklokk

- Fjerner ene viskerhullet forran og sentrerer det andre til monovisker.

- 88-dører som du sveiser igjen hullene til listene på, og audi handtak?

- sveiser bakluke

- skiltinnfelling i bakfanger

++ .. mine tips :)

Du prater som om du skulle ha holdt på med dette i mange år Jonte.

Har du forresten kjørt en bil med Weitec? prøv, så prat.

hvorfor T4 inntak? alle har jo det. prøv med mercedes, hvis du på død og liv må ha noe slikt. de er penere å se på i det minste.

osv.....

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Du prater som om du skulle ha holdt på med dette i mange år Jonte.

Har du forresten kjørt en bil med Weitec? prøv, så prat.

hvorfor T4 inntak? alle har jo det. prøv med mercedes, hvis du på død og liv må ha noe slikt. de er penere å se på i det minste.

osv.....

Vel.

Har da eid en Golf 2 selv. Og sjekket opp masse rundt det.

Angående Weitec.

Lupoboy har det på Lupoen, og er fornøyd. Dessuten bruker Weitec komponenter fra KW, og vi vet vel alle at KW er et merke som er suverent. Jeg kan ikke si noe av egen erfaring, men baserer meg på det jeg har hørt om Weitec. Og om du har en annen mening, så kom gjerne med den, sånn at folk ikke kjøper noe de ikke blir fornøyd med.

T4 er penere enn Mercedes Diesel inntak synes jeg. Dette spørs jo hva du liker. Og det er jo da luft inn til luftfilter boksen, hvertfall på GTI'er.. Men, selvsagt.. Det er jo ikke mye. Men, jeg synes det ser stilig ut.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

Har da eid en Golf 2 selv. Og sjekket opp masse rundt det.

Angående Weitec.

Lupoboy har det på Lupoen, og er fornøyd. Dessuten bruker Weitec komponenter fra KW, og vi vet vel alle at KW er et merke som er suverent. Jeg kan ikke si noe av egen erfaring, men baserer meg på det jeg har hørt om Weitec. Og om du har en annen mening, så kom gjerne med den, sånn at folk ikke kjøper noe de ikke blir fornøyd med.

T4 er penere enn Mercedes Diesel inntak synes jeg. Dette spørs jo hva du liker. Og det er jo da luft inn til luftfilter boksen, hvertfall på GTI'er.. Men, selvsagt.. Det er jo ikke mye. Men, jeg synes det ser stilig ut.

En golf ja.....

Men weitec er ikke noe å kjøre med hverken på golf 1 eller 2. det er så jævla stivt at det må bare oppleves. og DU vet ikke at kw er suverent, men det er sikkert mange andre som gjør det. jeg sier bare: prøv først, så gi råd til andre basert på dine egne erfaringer........

weitec funker sikker på lupo, men vil tro det er som å kjøre gokart der og.....:)

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

En golf ja.....

Men weitec er ikke noe å kjøre med hverken på golf 1 eller 2. det er så jævla stivt at det må bare oppleves. og DU vet ikke at kw er suverent, men det er sikkert mange andre som gjør det. jeg sier bare: prøv først, så gi råd til andre basert på dine egne erfaringer........

weitec funker sikker på lupo, men vil tro det er som å kjøre gokart der og.....:)

Så du mener at folk som ikke har testet alt mulig ikke skal videre formidle det som sies?

Og skal det ikke være stivt?

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at folk som ikke har testet alt mulig ikke skal videre formidle det som sies?

Og skal det ikke være stivt?

Jonte, gi deg da..... mannen skal ha den som bruksbil.....

Hadde det vært til banebruk er det en ting, men hva i alle dager skal han med weitec på en bruksbil med strikk-motor da???????

Tenk man, tenk.

Det finnes vel mange andre, mye billigere alternativer for å få bilen til å bli lav, men likevel kjørbar på......

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider