Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by EspenB

Jonte, gi deg da..... mannen skal ha den som bruksbil.....

Hadde det vært til banebruk er det en ting, men hva i alle dager skal han med weitec på en bruksbil med strikk-motor da???????

Tenk man, tenk.

Det finnes vel mange andre, mye billigere alternativer for å få bilen til å bli lav, men likevel kjørbar på......

Sant det, er ikke poeng i justerbart på en vanlig brksbil som den, er jævlig stivt og. Har KW på min og du trenger nyrebelte til tider. Et vanlig senkesett med noenlunde bra dempere er vel halve prisen og under det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Noen som vet om noen guide for å sveise igjen bakluka ? ell noen som kan forklare prosedyren ? :)

Du kan få kjøpt innsats til å plastsveise inni der hos tuning.no

Eller, røsk ut alt inni "gropa", skjær ut et stykke som passer av sidedøren. Sveis på... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Du kan få kjøpt innsats til å plastsveise inni der hos tuning.no

Eller, røsk ut alt inni "gropa", skjær ut et stykke som passer av sidedøren. Sveis på... :)

hmm, får se om jeg gjør det når jeg skifter til 88-dører eller noe... Finner en dør på høggern ell bare bruke en av de gamle mine :)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ut i fra det ikke er bakluken du vil plastsveise.....:)

Det ville jeg gjerne sett.....

Men husker det var en artikkel i The Golf en gang om det å bygge om en 90 bak-fanger til innfelt skilt. Skulle fått fatt i den vettu, der var det nøye beskrevet hvordan du skulle sveise bakluken og. Synes å huske de brukte deler fra en gammal Pug til fangeren ihvertfall.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer... kan sikkert bruke skiltinnfelling fra andre fangere fra andre biler også. Er vel egentlig bare smak og behag.

hvis du greier det, så si i fra a, for da skal du få jobb av meg også hvis jeg kjøper mk2 etterhvert... ;)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo støvsuge den, vaske vinduene grundig innvendig, ta en motorvask, utvendig vask og tørke godt av. Rubbe og polere den, så får du vekk alle de småripene som er i topplakken. Bare pass på og ikke rubbe for mye, så du sliter bort alt som heter blankt! :D

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYDEN?? SLASK!

Mens du drar til syden må jeg opp tidlig i morgen, ut i kulda, vente på forsinka tog som kanskje er så forsinka at jeg må gå til skolen...... i KULDA!

Håper du fikk dårlig samvittighet nå! :D

Menne, hvis du skal lakkere så burde du jo kanskje begynne å demontere før du fikser noe som helst, og evt. sette på fangere o.l. du skal ha utenpå.

Hvis ikke du bare skal lakkere utvendig, og ikke i motorrom og inni bilen?

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYDEN?? SLASK!

Mens du drar til syden må jeg opp tidlig i morgen, ut i kulda, vente på forsinka tog som kanskje er så forsinka at jeg må gå til skolen...... i KULDA!

Håper du fikk dårlig samvittighet nå! :D

Menne, hvis du skal lakkere så burde du jo kanskje begynne å demontere før du fikser noe som helst, og evt. sette på fangere o.l. du skal ha utenpå.

Hvis ikke du bare skal lakkere utvendig, og ikke i motorrom og inni bilen?

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider