Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Huffameien... Nå har det vært dødt her en god stund!

Har tenkt og begynne på golfen min nå... Har slutta og røyke, så da ruller det jo inn noen ekstra penger hver mnd.. Og jeg har tilogmed bestemt meg for og begynne og spare penger.. Og! jeg selger mopeden min, og da har jeg noen ekstra lapper der... :) Så nå skal det virkelig fikses på bilen :)

Jeg og Onkel'n min (Som konkurerer med Stereo'r) skal sette sammen ett skikkeli anlegg til meg til våren.. Han får noen helt utrolige rabatter på steder så jeg kommer nok til og få ett skikkelig gromt anlegg til ikke så altfor mye penger... Jeg tenker vel jeg setter av en 10-15k til dette...

men, i mellomtiden..

Jeg har lyst og fikse noen småting... Nå er alt av motor osv fikset... Som jeg sa tidligere har vi byttet ut alle slitedeler osv.. Men det er fortsatt ting som gjenstår...

Jeg har noen små bulker i bilen... Dem vises såvidt, men det er mange av dem.. Jeg har også noen riper, men dem driter jeg i siden jeg har tenkt og lakkere om hele bilen tilslutt :)

Så hvordan skal jeg få fjerne disse bulkene? Har hørt noen ting om en slags sugekopp som suger ut bulken.. Men veit ikke om jeg kan komme i kontakt med noen som kan gjøre dette... Eller om det er noen andre måter... Helst det enkleste :)

Så hvis noen har noen ideer, noen jeg kan kontakte el. så hadde dette vært utrolig fint :)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og en ting til :) Noen som har bilder av fete golf's med min farge..

Slenger med bilde for og forfriske minnet :)

bil3.JPG

Hadde vært kjekt og fått sett noen fete.. For jeg er usikker på om og beholde fargen eller og omlakkere.. Har ufattelig lyst til og lakkere om hele, men siden det er såpass dyrt.. Så kunne jeg tenke meg og beholde fargen hvis det blir no fett :)

Mvh Chosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben har vi et fint verktøy for å rette ut småbulker. En liten stift blir loddet fast i karosseriet, så har man en type tang som man kan trekke ut bulken med og så er det bare å kappe av stiften etter, sparkle og resten av den prosedyren. Tar ikke lange tiden heller! :)

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Kjøp oppretter-sett på Biltema.

Hva slags planer har du egentlig for Golf'en?

Hva slags farge skal den få når den er ferdig?

Les gjennom tråden så har du planene :P Neida... Har planer om en hel clean golf, 90-fangere, hjulbuebreddere, senke 60mm, 15" felger, monovisker, klare blinkers, klare lykter, feite baklykter, alle rutene sota, jetta front med 3 rillers grill, neon under osv... Pluss at får ett jævla bra anlegg nå snart :)

Tenker kanskje på svart... :)

Mvh Chosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Les gjennom tråden så har du planene :P Neida... Har planer om en hel clean golf, 90-fangere, hjulbuebreddere, senke 60mm, 15" felger, monovisker, klare blinkers, klare lykter, feite baklykter, alle rutene sota, jetta front med 3 rillers grill, neon under osv... Pluss at får ett jævla bra anlegg nå snart :)

Tenker kanskje på svart... :)

HAHAH

NEON PÅ EN GAMMAL OG SLITEN GOLF?

:rolleyes:

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider