Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by benredik

jeg syns så synd på alle golf2 eiere.

men du kan ikke seriøst mene at du skar ha neon på en 1.6 golf 2?

Mens audi 80 er rå tøff!! gå å legg deg. Slutt å diss biler og planer som folk har..Hadde du hatt en Ferrari så hadde du kanskje hatt en grunn til å være kjepp høy!!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Golf T&Nos så klart!: Hva har du gjort med bilen ettersom du har en toppfart på 195kmt ? :D

Jeg vet om en viss 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) som maksa ut speedern på 220 km/t uten instrumentjuks. Hadde god medvind da, men egentlig skal ikke bilen gå så fort :D

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lurifaks

Jeg vet om en viss 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) som maksa ut speedern på 220 km/t uten instrumentjuks. Hadde god medvind da, men egentlig skal ikke bilen gå så fort :D

har 86mod selv, før forgasseroverhaling og etter var to helt forskjellige biler å kjøre. før: 160 km/t etter: 210km/t.. sikkert mye annet som kunne vært overhalt også for å få den til å øke de siste 10.. selv om de er laaange :)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThaBoZZ

Golf T&Nos så klart!: Hva har du gjort med bilen ettersom du har en toppfart på 195kmt ? :D

Godt spørsmål! :D

Men alt jeg vet, er at bilen absolutt ikke er daukjørt. 195 er hva jeg har klart på straka..men har bånna speeden i nedoverbakke.Men fra 175 og ut går det jo langsomt da.

En kar på Statoil utenfor Moss hjalp meg engang da coilen min hadde gått.Han hadde akkurat samme golfen..han sin gjorde ikke mer enn 150.

Men det STORE spørsmålet er vel mer, HVOR langt går motoren min før det skjer noe :P den har gått 205k nå..fulgt alle servicer siden dag 1..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink til å holde olja god så trenger ikke 200 lange være noen bekymring. GTI'en min har runda 330 lange, men nå røyk toppakninga... Inn med ny motor? :D

Hvis det ikke er noe annet galt med motoren, så ville jeg bare bytta toppakninga og kjørt jeg.. er jo ikke svære jobben egentlig.. kan fort gå 200 til da..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt non småbulker jeg. Hvor har du fått bulk? Dype?

Har noen bulker i bilen som er kanskje 3-10 mm dype... Bare noe småshit... Det er litt forskjellige hvor dem er plassert.. På skjermer og sånn.. Er kanskje 7 tilsammen... + at jeg har en bulk på panseret, akkurat foran i tuppen... Der har det begynt og ruste og sånn, burde jeg rette ut den ell bare bytte panser...? Mye koster det for nytt panser...? :)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Har noen bulker i bilen som er kanskje 3-10 mm dype... Bare noe småshit... Det er litt forskjellige hvor dem er plassert.. På skjermer og sånn.. Er kanskje 7 tilsammen... + at jeg har en bulk på panseret, akkurat foran i tuppen... Der har det begynt og ruste og sånn, burde jeg rette ut den ell bare bytte panser...? Mye koster det for nytt panser...? :)

hvis du har en liten bulk, så sliper du rusta, sparkler og lakkerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider