Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cheron

Du lærer underveis.. Er bare å prøve seg frem.... Har pusset ned en hel bil før. Og sparklet og horet, bannet, og slitt.. Men ble slettes ikke ille :) Og du har noen år på deg før lappen er i lomma.. ;)

Burde jeg sparkle igjen de små bulkene som er på sida, ell bare den på panseret.. ?

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jeb

Burde jeg sparkle igjen de små bulkene som er på sida, ell bare den på panseret.. ?

Jeg ville sett an hvordan bulken var, er den spiss innover, ville jeg sparkla, for da får mer pes med å rette den ut, men hvis den bare er trøkt inn litt, sånn at du kan dra ut bulken med en svær sugekopp (avløpsrenser f.eks), ville jeg dratt den ut. Sparkling er egentlig ikke så veldig vanskelig, det gjelder bare å få nok på til at du har litt å slipe på i etterkant, klæsj på, så står du og gnukker og gnir med sandpapir etterpå.. det blir slett etterhvert..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa :) I dag skal det mekkes litt.. Jeg skal rette opp rattet ( som jeg aldri har giddi :P ) Feste det ene speilet ordentlig og "prøve" og rette ut disse bulkene.... Får se hvordan det går :)

Mens ThaBoZZ står i garasjen min, og skifter bremserør og slanger...

Ønsk oss lykke til! :P

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer du til bak på bulken ?

viss du kommer til bak bulken kan du prøve å presse den tilbake :)

viss ikke det går såå står sparkel som nesteman :D men pass på å få det så fint som mugleg med en gang :rolleyes: og så former du det med 120 - 240 papir, ikke finere! da bare lager du samme bulken i sparkelen :eek: så gnikker du over med litt finere papir, men du må ikke få vann osv på sparkelen! sparkel er nesten som en svamp der altsp :eek: så du må ha den i garasjen etter på til du får på noe lakk eller noe :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeb her, Er hos ThaBozz.

Får se om jeg begynner og sparkle til våren, hvis ikke det jeg har fått høre er ålreite saker... Var på jobb på fredag, mens jeg dreiv og lasta oppi murstein i en bil så begynte karen og babla om at han skulle styre med og lage peis i helga.. Da bare slengte jeg ut at jeg sku prøve og rette ut bulker på bilen i helga.. Og det var bra jeg nevnte, for denna karen hadde nettop vært og fått testa noe nytt på bilen sin.. Han hadde mista 2 rulleskøyter fra 3 meter høyde ned på panseret, og det ble 2 store, fine bulker :) Og han hadde kommi i kontakt med noen som retta opp dissa, for en jævli billi penge.. Dem tok da og tok en slags sensor på bulken, som da var koblet til en dataskjerm.. På skjermen fikk du da se hvordan formen til bulken var, dybde osv.. Det var market med at der det var dypest var det svart, så ble det lysere og lysere farge.. Og så deretter brukte dem en magnet(Som var datastyrt) og dro bulken utifra der det var mørkest farge... Det ble da helt rett og fint og ingen lakkskader... Så jeg fikk ett nr så jeg skal ta og ringe opp til dissa etter helga og høre da hvor mye dem vil ha for og rette opp noen bulker... Og karen tipsa meg og sa at han karen tok gjerne no svart arbeid på kvelden :) Så håper på billi gjennoppretting her :D:D:D

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider