Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jeb

Faen ass, husker du jeg og du holdte oss en uke ell no?! Også hadde du faen meg røyk, så satt vi der... Faen at vi røyka da :(

Det var fordi du hadde krangla med foreldra dine om noe! Dreiv og prata på og flytte til nord norge osv og at morra di var redd for deg ogsånn!

Din feil vett....

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaujau! Beholder bilen :)

Menne noen småting jeg må fikse... En ting, varmevifta/anlegget ell hva det heter, fungerer bare på 3 hakk ! Vet ikke hva som er gærent, om hele driten har tatt kvelden... Men, hvordan får jeg ut selve "vifta" sånn at jeg får bytta den...? *Håpe på og ikke måtte hive ut dash igjen fordi det er noe jeg hater over alt i hele verden*

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Menne noen småting jeg må fikse... En ting, varmevifta/anlegget ell hva det heter, fungerer bare på 3 hakk ! Vet ikke hva som er gærent, om hele driten har tatt kvelden... Men, hvordan får jeg ut selve "vifta" sånn at jeg får bytta den...? *Håpe på og ikke måtte hive ut dash igjen fordi det er noe jeg hater over alt i hele verden*

Tar 45sek å bytte vifta.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Antagelig bare bryter'n.. hvis den funker på 3.hakket..

Bytt hele bryter'n, så tenker jeg du har ordna det.. Og la dashen være denna gangen.. :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg er Superman nei... Og jeg tviler på Superman heller hadde skrudd ut midtkonsollen, bare for å skru ut midtkonsollen.... Han har jo røntgensyn, og kan med letthet se at vifta i en Golf 2 sitter en helt annen plass.... Vifta sitter helt nede til høyre, under hanskerommet. Den er ødelagt fordi det kommer vann ned der når ikke alt er som det skal oppi der den tar inn luft. Oppi der som viskermekanismen ligger. Skal du ha vifta ut er det bare å kikke litt under kanskerommet nedi der som du har føttene når du er passasjer. Av med et deksel, napp ut kontakten og du har 15sek på deg til å vri selve vifta ca20 grader, og la den skli ned.... Men ikke ta ut midtkonsollen.... Da kommer du til å føle deg som en kronidiot etterpå..... Hilsen Superman.... :rolleyes: Som anbefaler deg å drite i å bytte bryteren... Den er rimelig fail safe for å si det sånn...... Ogsåp er den mye vanskeligere å bytte enn vifta.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Jeg tror ikke jeg er Superman nei... Og jeg tviler på Superman heller hadde skrudd ut midtkonsollen, bare for å skru ut midtkonsollen.... Han har jo røntgensyn, og kan med letthet se at vifta i en Golf 2 sitter en helt annen plass.... Vifta sitter helt nede til høyre, under hanskerommet. Den er ødelagt fordi det kommer vann ned der når ikke alt er som det skal oppi der den tar inn luft. Oppi der som viskermekanismen ligger. Skal du ha vifta ut er det bare å kikke litt under kanskerommet nedi der som du har føttene når du er passasjer. Av med et deksel, napp ut kontakten og du har 15sek på deg til å vri selve vifta ca20 grader, og la den skli ned.... Men ikke ta ut midtkonsollen.... Da kommer du til å føle deg som en kronidiot etterpå..... Hilsen Superman.... :rolleyes: Som anbefaler deg å drite i å bytte bryteren... Den er rimelig fail safe for å si det sånn...... Ogsåp er den mye vanskeligere å bytte enn vifta.....

Thx Superman ;) Får prøve og bytte vifta da.. så hvis det ikke funker bytter jeg bryteren... :) Tror det er vifta...

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

sorry.. my bad.. tenkte på varmeapparatregisteret.. må ha vært litt i tåka ;) Er jo bare 5 skruer til dekselet der ja..

Bryter'n har kødda på noen av enerne mine, så derfor tenkte jeg kanskje det var samma driten på 2'ern.. Aldri hatt problemer med 2'er-golf viftene.. Varmeapp. i 2'er golfen svir av håret oppover arma.. Fatter'n er mektig imponert over den voldsomme effekten :)

Kanskje superman var litt å overdrive? hehe.. Med el-drill skulle jeg vel fått ut den gamle på 45sek. Men hele operasjonen ville nok tatt nærmere 2min ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider