Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jeb

Sjekk den stygge, ekle brunfargen ! Skal byttes fort som f*** :) Legg også merke til det stygge, brune stoffet i bunn... Skal byttes det også ...

Kommer oppdatering etter helgen :)

men du.. ikke bytt ut det brune.. få inn brune skinnseter eller.. skikkelig hudinteriør :) lakk bilen i en beige farge.. og små fangere.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Jeg er ikke alene om å ha fæle farger på dash'en altså.. :)

Men jeg vurderer faktisk å beholde det nå!

I'm blue dabi dabada!

Det der så da ikke så verst ut? Når dashbordet, dørtrekkene, golvteppet og stolene har samme farge og mønster, så er blått ganske ålreit.

1995 Volkswagen Passat CL

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og istedet for å ta av steinsprutdekslene på bakskjermene, så ville jeg heller latt de være til du får tak i noen breddinger og 90 fangere.

Du får jo heller ikke av hengerfestet før du bytter fangere, ettersom de er sveisa i fangeren.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Nå har bilen fått bytta hjullager og diverse andre småting :) Noen som har noe "gratis" stylingstips til meg ?

Emblemfri grill

Grillist

90 fangere

Senking

Lakking

G60 breddere

Klare lykter

Nye baklykter

+++

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1