Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jeb

Gratis ja :) Skulle likt og visst hvor jeg finner alt dette gratis ! Uten og måtte gjøre noe kriminelt bambam

Gratis.. nja.. kappe fjærer.. Fram med "KROM" spray å lakk diverse deler. f.eks "riMza"... :) Farge lyktene selv.. Lage "jalla" Monovisker.... Dra ut alle stoler og bakseter og sett inn stress'lessen til far:)..

*rive av Logitech rattet ved pc bordet å installere dette* Gaffa fungerer fint... Kunne tatt pedalene... men ville fra råde deg hvis du ikke har Clutch på det settet.. ellers ville det bare se dumt ut:) hehe

(alt over var ment som en spøk)

INGENTING er gratis her i verden.. Og det spesielt BIL..

:op :op :op :op :op :op :op :op

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Gratis.. nja.. kappe fjærer.. Fram med "KROM" spray å lakk diverse deler. f.eks "riMza"... :) Farge lyktene selv.. Lage "jalla" Monovisker.... Dra ut alle stoler og bakseter og sett inn stress'lessen til far:)..

*rive av Logitech rattet ved pc bordet å installere dette* Gaffa fungerer fint... Kunne tatt pedalene... men ville fra råde deg hvis du ikke har Clutch på det settet.. ellers ville det bare se dumt ut:) hehe

(alt over var ment som en spøk)

INGENTING er gratis her i verden.. Og det spesielt BIL..

:op :op :op :op :op :op :op :op

haha :) Det kosta meg ikke en dritt og rive a de tykke listene på sida, og det ble mye finere enn da de satt på ;) Jeg har jobb, tjener penger, men jeg skal til syden om en 2uker derfor må jeg nesten ha alle penga til det .... Så nå vil jeg egentlig bare ha noe og "gjøre" med bilen... Har kanskje planer om og fått fiksa short-shift gear... Noen som har noe formeninger om dette ?

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

haha :) Det kosta meg ikke en dritt og rive a de tykke listene på sida, og det ble mye finere enn da de satt på ;) Jeg har jobb, tjener penger, men jeg skal til syden om en 2uker derfor må jeg nesten ha alle penga til det .... Så nå vil jeg egentlig bare ha noe og "gjøre" med bilen... Har kanskje planer om og fått fiksa short-shift gear... Noen som har noe formeninger om dette ?

Hvis du kaller å rive av lister på bilen "styling" og sånt... det kaller jeg smak å behag..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

Lakk VW-merket i grillen og deksla på dørhåndtaka svart matt.

Gjør det samme med merkene bakpå, hvis du ikke skal ta de av og sveise.. billig i første omgang, i forhold til audi-håndtak og bonrath-grill ;)

Rart du skulle nevne det....

Lakka dørklinkene i går og satte de på i dag. Grillen og emblemet ble lakka i forrige uke:cool:

post-3144-13804852455427_thumb.jpg

1995 Volkswagen Passat CL

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider