Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by vwgolf2

hvite merker :) er ikke fan av sorte merker! ser simpelt ut!!! hvis ikke bilen er sort seff!

Grunnen til at jeg gjorde det er at alt eksteriør (og interiør) er sort og grått. Krom på den bilen der vil se ganske upassende ut.

1995 Volkswagen Passat CL

*1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Kanskje jeg sveiser igjen dørhåntakene og kjøper meg sånn pop up kit fra tuning.no ell hva det heter :)

For all del, ikke gjør det. Sveis heller inn noen dørhåndtak fra en annen bil... Audi er jo veldig populært.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Audi Håndtak er fete dem :D Kommer antageligvis til og montere det når jeg får meg 88-dører ...

ikke for å ødelegge tråden :) men FLINK GUTT som sier 88 dører :) alle nykommre sier 90 dører og fangere som regel.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

ikke for å ødelegge tråden :) men FLINK GUTT som sier 88 dører :) alle nykommre sier 90 dører og fangere som regel.. :)

Det kalles ikke 90-look for ingenting da... ;)

Uansett kom ikke de store fangerene før 90, så da er det jo 90 fangere.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

:D:D:D:D I løpet av denne uken her har jeg planer om og fixe short-shift gear, ingen andre her som har det ? :)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki ... Har lenge gått og klagd på det brune dashbordet :( Og igår fikk jeg en ide... Tror jeg heller tar og renser og lakkerer heller det gamle dashbordet i svart... Isteden for og kjøpe ett annet ett... Sparer vel penger der :) Skal også lakkere noe andre invendige ting, som feks de bakre plast greine der høytalere kan sitte osv :) Men eneste jeg trenger er instrumentpanel med turteller... Må lære meg åssen jeg får det til og funke også... Noen som har hatt en 1.6 liter med instrumentpanel med den STYGGE klokka og har bytta til turteller osv ? Lær meg :) Og hvis noen kanskje har sånne hvite skiver man kan laste ned til den, så vennligst del det :)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg om et par ganger før jeg hadde satt igang med å lakkere dashbordet.

Det blir ikke så pent når lakken begynner å flasse av...

Ikke det at jeg har noen erfaring med hellakkering av interiør, men jeg ser for meg at det kan bli stygt over tid..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider