Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jeb

Har hørt litt rundt og de sier at det skal fungere dritbra ... Men fy faen så sliiiiiiiiiiit det er og få ut dashbordet... Drivd på litt ikveld og det er helvetes sliiit og helvetes kaldt! Noen ganger får jeg bare lyst til og : :ratatatat dragcar ....

dashbordet er enkelt å få ut! bare ikke glem av de to mutterene som står fremme med viskermotoren, uten å ta vekk disse først så kommer du ja, ikke særlig langt!

skru av alle deksel etc tar vel 10-20 min, ut med hele dash for første gang tar vel kanskje 40-60 min?

om du holder tunga beint i munnen og roer ned så går det nok bra!

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta var faen meg sliiiit :( Klikka noe jævlig på noe av delene :( Men fikk dashet tilslut ut da... Og da fikk jeg se et helvetes ledningsurr ... Gruer meg til og koble sammen igjen :( Men kanskje noen har ett koblingskjema til golfen min? :D

Tok ikke noen bilder fra demonteringa, men tok noen etter ...

Detta er etter jeg fikk ut dashbordet...

dash1.JPG

Ledningsurr !! :(

dash2.JPG

Diverse deler og verktøy i baksetet :)

dash3.JPG

Midtkonsoll og hyller :)

dash4.JPG

Speedometer og ratt..

dash5.JPG

Og tilslutt det "fine" dashbordet ;)

dash6.JPG

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil-dilla onkel ga meg en ny ide til dashbordet...

Kjøpe skinn, tynt og trekke det over... Så nå er det planlagt :)

Får legge opp bilder av hele prossesen siden det er nok ikke mange her som har sett det eller gjort det !? :)

Trekker vel skinn i tak, hattehylle osv litt senere, men først konsentrerer jeg meg om dashbordet :D

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Min bil-dilla onkel ga meg en ny ide til dashbordet...

Kjøpe skinn, tynt og trekke det over... Så nå er det planlagt :)

Får legge opp bilder av hele prossesen siden det er nok ikke mange her som har sett det eller gjort det !? :)

Trekker vel skinn i tak, hattehylle osv litt senere, men først konsentrerer jeg meg om dashbordet :D

Har sett dash med skinn før og det ser skikkelig bra ut det, men jeg tror det er en helvetes jobb...

Du får holde oss oppdatert så vi kan se hvor vanskelig det er ;)

Ps. håper du har tatt vare på alle skruene ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

har kort girspak på jetta`en min, der bare sagde vi av stanga og gjenget opp nye gjenger... ser drit bra ut :D

kan få heim bilder snart, mor kjøpte digitalt kamera i dag! :D

Det er jo noe drit å kjøre med! Bygg heller om forann på girkassen, kort ned staget. og du reduserer slaglengen til det halve.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider