Gå til innhold

Golfen Min :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by kimoajajaj

Flott jeb ! Jeg syns du har vært meget effektiv !

Hva slags lakk brukte du når du lakket de gråe detaljene?.

Jeg slet litt med å finne en bra lakk..

Hva med å få svart gulvteppe og evt. noen stoler i samme farge som dørtekkene? da blir det liksom noe litt utenom det vanlige..

Takker :D:D:D Jeg brukte bare biltema's interiør lakk... Funka fett det... Svart gulvteppe kommer ;) Skal bytte ut til racing stoler nærmere jul... Får se hvor mye penger jeg får hosta opp... Og dørtrekkene skal jeg nok evt bytte... Vet ikke helt.. Tror kanskje kjøper noe fra høgger'n etterhvert... Vi får litt etter neste mnd... Da får jeg lønning, for den lønningen som kommer nå må nok gå til sydenturen ;)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde venta med både 90 fangere og senkinga til våren..

Dem tåler ikke allverdens med herjing dissa fangerne..

Har knekt en hau med lepper alt.. går jo an å ta av bare leppa også da, men.. like greit å bare kjøpe det inn, og vente med å sette det på til våren da.. hvis du kjører sånn som jeg gjør om vinteren :D :D :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt vil du gå med Golfen din da?

Skal den bare være et middelmådig bygg? Sånn bare gjøre bilen litt tøffere og ha som bruksbil?

Eller har du lyst til å gjøre den jævla kul?! Sånn som å legge alt av penger i den bilen?

Om du tenker på det siste. Gå til innkjøp av:

- Gewinde fra KW, Koni, H&R, Weitec

- 9x16, 9x14, 8,5x17 felger

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider