ole_pe Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Skal lakkere støtfangerene på min Golf mk2, de bynner å bli lysegrå.. Skal lakke dem svart igjen.. Tips?? Type lakk? pussing? Siter Moff Racing 96 Toyota Corolla 1,8 XLI 4WD "rally-rollan" 96 VW Passat 1,8 stv(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Varmluftpistol.... Funker gull på fangere som begynner å bli slitt. blir svarte og ser nye ut med en gang Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_pe Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Varmluftpistol....Funker gull på fangere som begynner å bli slitt. blir svarte og ser nye ut med en gang Skal prøve!! Siter Moff Racing 96 Toyota Corolla 1,8 XLI 4WD "rally-rollan" 96 VW Passat 1,8 stv(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_pe Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Takker for tipset.. Ble dritbra!! Siter Moff Racing 96 Toyota Corolla 1,8 XLI 4WD "rally-rollan" 96 VW Passat 1,8 stv(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 BARE til å ta over med varmluftpistol? lenge holder dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 holder dette lenger og gir bedre resultat en "bumper-shine" ? Bare å blåse over med varmepistol da eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 ingen som kunne svare på den? hm Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Ja det holder mye lenger en bumper shine. Bumper shine er jo bare et lag som du smører over fangeren. Dette blir fort slitt vekk igjen. Når du bruker varmluft pistol, vil du smelte det ytterste laget (som har blitt grått over årene) og få frem den sorte plastikk fargen igjen. OBS: Ikke ha varmluft pistolen for nærme, eller for lenge på et sted, da vil du få bobler i plastikken. Før varmluft pistolen forsiktig frem og tilbake 15-20 cm fra fangeren.:thumb Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Heisan! Vil for eksempel den billigste varmluftspistolen fra Biltema funke bra? Har kun to faste innstillinger, 300 og 500 grader. Er det for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Heisan!Vil for eksempel den billigste varmluftspistolen fra Biltema funke bra? Har kun to faste innstillinger, 300 og 500 grader. Er det for mye? Du kan bruke 1000 grader så lenge du står langt nok i fra fangeren.. Prøv deg fram på hjørnet av fangern eller et sted som ikke synes så godt.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 dette skal jeg seriøst prøve på..... noen som har prøvd dette og har bilder av hvordan resultatet ble ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Du kan bruke 1000 grader så lenge du står langt nok i fra fangeren..Prøv deg fram på hjørnet av fangern eller et sted som ikke synes så godt.. Okay.. Så lenge ikke bilen tar fyr så går det vel bra.. :) Hva med lakken? Kan den bl skadet av varmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_pe Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Sånn blir det med varmluftspistol!!! Dritbra, en stund siden jeg gjorde det nå.. Det er fortsatt bra. Siter Moff Racing 96 Toyota Corolla 1,8 XLI 4WD "rally-rollan" 96 VW Passat 1,8 stv(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 annen ting som funker, er flytende skokrem, svart seff, vil bli lyst igjen etter en stund, så smører du på igjen, og da skal det sitte bedre. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 tror jeg må prøve det der på listene og speila mine... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg