Gå til innhold

Bilstero med blåtann + usb

Ranger emnet

klamme-Balla

Anbefalte innlegg

Leter etter en spiller som man kan koble på en ekstern harddisk til.Og med blåtann

Den må fungere sånn at jeg kan legge musikken i div mapper

Det vil si at jeg kan se navnene på mappene så kan jeg velge den artisten jeg vil spille.

Frx jeg har artisten AC-DC plata heter (stiff upper lip)

Da vil det bli sånn at jeg blar meg nedover till jeg finner mappen ac-dc klikker på den så kommer albumet stiff upper lip frx eller et annet album av ac-dc.

Finnes denne spilleren.

Den må sende ut nok strøm på usb kontakten har lest en del om alpine som ikke fungerer opptimalt

Mvh Klamme-Balla :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke pc jeg spurte etter da.

Men har fått en Pm om et par tips.

Pioneer DEH-P65BT.Men da må jeg ha en USB dongle

Ellers så har Better BD-6000 det meste men mangler blåtann

Takker for tipset.

Er vel pioneeren som er det beste så langt å se til.

Noen andre med et stall tips.

Helst med innebygget USB og blåtann

Er vel noen der ute som har koblet en ekstern harddisk på sin spiller

Eneste jeg har lest meg fram til er at Alpine sliter med og levere nok strøm via usb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt hva du spurte etter men jeg mener at de spillerne som ha det du er ute etter mest sannsylig vil bli av for dårlig kvalitet.

Skulle Pioneer ha noe du kan bruke så ville mitt valg ha falt på den.

Better-spillerne ser veldig rimelige ut og jeg får flashbacks til andre billige Kina-produkter der listen over finesser overgår enhver fattning bare for å få et mest mulig anvennelig produkt, og dette går igjen ut over byggekvalitet, brukervennlighet og levetiden på produktet.

Dette er synd så derfor kom jeg med forslaget om PC, da vi alle bruker det ellers på jobb, skole og hjemme.

Lykke til med valget!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste pioneer spillere får du kjøpt usb og blåtann som ekstrautstyr :)

husk hvis du skal kjøpe hardisk så må du kjøpe med overgang fra 12 til 230... du kan ikke kjøpe hardisker som får strøm via usb for disse krever 600ma.. og usb koblinga leverer 500ma... du får bruk minnebrikker eller hardisker med egen strømforsyning

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste pioneer spillere får du kjøpt usb og blåtann som ekstrautstyr :)

husk hvis du skal kjøpe hardisk så må du kjøpe med overgang fra 12 til 230... du kan ikke kjøpe hardisker som får strøm via usb for disse krever 600ma.. og usb koblinga leverer 500ma... du får bruk minnebrikker eller hardisker med egen strømforsyning

Takker for gode inspill og fornuftige svar.Slår litt fra meg den harddisken da.

Nå har jeg en Ipod Video kan den brukes sammen med en bilstero

I så fall kan knappene på bilsteron brukes til å finne sangene.

Mine sanger ligger forøvrig i mapper kan eventuelt dette by på problemer.

Er det da mere spillere og velge blant.Men den må ha blåtann.

Gjærne med bling bling faktor :partyon: liker litt fancy lys store display etc.

Merke spiller ingen rolle men som Morel fornuftig sa det dusing varer fra kina helst ikke :nono: Selv med mye bling:coplight

Lenke til kommentar
Del på andre sider