Lille Ole Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hei! Jeg skal til å bygge kasse til subbene mine. Har ikke så mye å rutte med så jeg kjøpte 2 sony subwoofere http://www.xplodsony.com/xplod/subwoofers/XS-L104P5B og to monoforsterkere http://www.xplodsony.com/xplod/amplifiers/XM-1S har en stund kjørt en av subbene og en forsterker i en lukket 20l kasse jeg hadde liggende og det spilte fint. Nå skal jeg bygge en ny kasse til subbene og har ikke helt bestemt meg for hvilken kassetype jeg skal gå for enda, men heller litt mot lukket kasse ettersom det spiller fint.. noen kommentarer? Et annet spørsmål er hva som hvil være best å gjøre med strømkabelen. Har en 20mm2 kabel i bilen nå, men tipper det blir for lite til å drive begge forsterkerne. Må jeg da legge inn en 50mm2 kabel med fordelingsblokk eller kan jeg bruke 2 20mm2 kabler? sistnevte blir jo billigst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Er du ute etter så fin lyd som mulig? Lag lukket kasse. Er du ute etter mest mulig bass i bilen? Lag ventilert/portet. Du kan legge 2stk. 20 mm2 kabler ja. Siter BMW 318i e46 (nå) BMW 325i turbo e36 BMW 520i e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 takk for svaret. Tror jeg kommer til å gå for lukket kasse. Kommer sikkert til å bli nok trøkk i lukket kasse med 2 elementer :) Kjøper nok 1 20mm kabel til, men leste et sted at det var best med 1 kabel med fordelingsblokk til forsterkene? korriger meg hvis det er feil hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 eneste som gjør det bittelitt bedre med en 50 istedenfor to 20 er total størrelsen :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg