Gå til innhold

Bilder av min nye GTi

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fet bil du har der ja :) likte den fikk meg faktisk til og vurdere og bygge en old school golf selv :P men jeg må jo få ferdig den jeg har og da lurte jeg på om du ville si hva slangs mål du har på felgene dine og dekk syntes di ble veldig fine på bilen skal nemlig ha schmidt felger selv men vet ikke helt hvem av designa jeg skal ha enda da :)

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmidt er kvalitetsfelger det. Spesielt de nye med radinoxkant, de tåler det meste av juling. Felgene er 10x14 ET5 og 9x14 ET25 med henholdsvis 225/40 og 195/45 dekk:)

Er så utrolig rå bil dette Mads ;) Digger utseendet på den :D Når kommer gul sotfilm på da? Og har du noe mer planer om den eller?

Takk:) Gul film kommer så fort jeg får fingeren ut og betalt for filmen. Har ikke så mange planer, men dukker alltids opp noe i hodet mitt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmidt er kvalitetsfelger det. Spesielt de nye med radinoxkant, de tåler det meste av juling. Felgene er 10x14 ET5 og 9x14 ET25 med henholdsvis 225/40 og 195/45 dekk:)

 

Takk:) Gul film kommer så fort jeg får fingeren ut og betalt for filmen. Har ikke så mange planer, men dukker alltids opp noe i hodet mitt.

 

Takk for infoen :) ja jeg vet schmidt er kvalitetsfelger har bestemt meg for lenge siden at jeg skal ha schimdt vet bare ikke om jeg vil ha TH line eller Modern Line enda :D

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom og positiv feedback:)

 

Tenker litt på diverse ting om dagen, men vet ikke hva mer som blir gjort. Ikke mye før vinteren ihvertfall. Men komplett polyforinger til understellet, stabstagg under bilen og tårnstiverstag foran skal ihvertfall monteres etterhvert har jeg planer om.

 

Ikke frist meg med Webere/forgassere. Tenker mye på det om dagen også:) Det hadde vært veldig morsomt å hatt, samt at jeg kunne dratt ut en del mer HK når det er riktig justert. Får se om jeg ikke kommer over noen forgassere med innsug til GTi.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår