Gå til innhold

Bilder av min nye GTi

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Daekimporten selger ihvertfall.

Ser bedre ut rød kontra svart bil. Blir litt mer kontraster.

Jernkors emblemet var kult.

Blir det noe ombygde breddere på den?

Bare for å pirke litt, den forrige bilen var grå:) Får stadig høre at nåværende bil ser bedre ut enn den svarte jeg hadde, men det stemmer jo ikke at den var svart. Hehe.

 

Takk. Var bare en liten idé jeg fikk før jeg sovnet her om dagen.

 

Nja, blir nok ihvertfall frambreddere bak pluss å brette ut skjermkanten og lime på bredderne lengre ut.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerte og skjærte til nytt klistremerke til emblemet i stad. Så mens lakken tørket, tok jeg meg en liten høneblund. Når blunden var over, var det bare å sette på klistremerket og emblemet.

 

Sånn ble da det:

Resized_emblem004.jpg

 

Resized_emblem002.jpg

 

Resized_emblem001.jpg

 

Synes det ble mye bedre.

 

Også et bilde av stolene jeg har bestemt meg for å ha i bilen:

Stoler004.jpg

 

Satser på at alt er ferdig til treffet på Rudskogen med tanke på bur, stoler og litt annet småfiks.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er egentlig helt greit med bur =) passer med de stolene MEN

jeg syns bare det emblemet du laga var ikke pent... sry ass men må bare si min mening ser ut som du slurva med det... jeg tror du kan lage det bedre ;)

 

ikke ta deg nær av det prøver bare hjelpe =)

gleder med til å se når du er ferdig med taket =)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk.

folk ser sikkert rart på meg nå..men. Hvorfor bur? syns ikke det blir noe kult i det hele tatt.

 

har det noen hensikt for deg? :P

Halvbur har vel strengt tatt ingen annen hensikt enn å se pent ut. Har aldri vært i planene å ha det, men fikk det så billig at jeg måtte kjøpe det. Jeg synes det er pent, og det er jo hele hensikten.

det er egentlig helt greit med bur =) passer med de stolene MEN

jeg syns bare det emblemet du laga var ikke pent... sry ass men må bare si min mening ser ut som du slurva med det... jeg tror du kan lage det bedre ;)

 

ikke ta deg nær av det prøver bare hjelpe =)

gleder med til å se når du er ferdig med taket =)

Emblemet er ikke slurva med, men ser litt dårlig ut på bilder siden lakken ikke er ordentlig tørr, pluss at jeg har brukt rød flekklakk. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

hadde ikke du skinnstoler a ? eller skinn intriør i den andre bilen? skal ikke bruke det ?

Det har jeg byttet bort i noen penger, da det ble en annen innvendig look på denne enn den forrige. Forandrign fryder, og må si jeg begynte å bli lei skinninteriør.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Der var du også, ja. Moro at noen kjente igjen bilen min selv om den ikke var noe spesielt å se på akkurat da:)

 

Og skal holde god avstand fra traktorene nå, såfremt det er mulig på et bondeland som Toten.

Var utrolig pen i rødt bilen. Gjør seg med slike detaljer som speilet og jernkorset på siden. Har ikke vurdert å bytte til sort/røde baklykter for å forsterke fargekontrasten enda mer?

 

Ble iallefall skikkelig bøs, felgene er jo et kapittel for seg selv :)

Takk skal du ha:)

 

Lyktene blir nok de som sitter på bilen nå, men mulig jeg soter den nederste delen sånn at den blir mørkere.

 

------------------------------------------------------------

 

Fått svart tak på Golfen og nye GTi-striper rundt hele bilen, samt satt inn bur:

Resized_IMG_4613.jpg

 

Resized_IMG_4604.jpg

 

Resized_IMG_4608.jpg

 

Resized_IMG_4602.jpg

 

Resized_IMG_4601.jpg

 

Resized_IMG_4600.jpg

 

Resized_IMG_4598.jpg

 

Resized_IMG_4596.jpg

 

Også noen bilder fra banekjøring på Rudskogen i helga:

Resized_DSC02976.jpg

 

Resized_DSC029771.jpg

 

Resized_DSC029781.jpg

 

Resized_DSC02979.jpg

 

Resized_DSC02980.jpg

 

Resized_DSC02985.jpg

 

Resized_DSC02987.jpg

 

Resized_DSC02988.jpg

 

Resized_DSC02989.jpg

 

gofl2.jpg

 

golf21.jpg

 

IMG_2791.jpg

 

IMG_2793.jpg

 

DSC01641.jpg

 

DSC01629.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår