Gå til innhold

Bilder av min nye GTi

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I går bestemte jeg meg for å ha på originallykter bak og gule blinkere på siden, men gule blinkere foran må jeg kjøpe til uka, for det hadde ikke Glenn Åge liggendes. Syns gule blinkere og marsrot Golf passer sammen som fot i hose.

Sånn ble da dette:

Resized_IMG_5332.jpg

Resized_IMG_5333.jpg

Resized_IMG_5344.jpg

Og litt dekor på buret:

Resized_IMG_5352.jpg

Bedre bilder kommer så fort formen er bra igjen.

Vurderer å lakke originallyktene gule på hele den øvre delen, for at det skal bli noe annet enn originalt, men alikevel rimelig original look. Blir også gule hovedlykter med tiden.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Mange smådetaljer gjør hele bilen tilsammen, og den ser jo veldig bra ut ;)

Bare begrens deg med klistremerkene, husk på filosofien; "Less is more" ;)

Har ikke fått det med meg; Var det folie du brukte på taket? Hvor mye betalte du i så fall for det? (slapp av, skal ikke kopiere det :P )

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej kristian

bilen ble mye finere med linesene... men får jeg spørre om hvor du fikk tak i den "spoileren" bak ? den lille =)

Det var en original GTi-spoiler på bilen før, men nå er det en som ser ut som en 3er GTi/VR6-spoiler på bilen. Kjøpte den av en kompis, så vet ikke hvor man får tak i sånne.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider