Gå til innhold

Bilder av min nye GTi

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen bilder av min nyanskaffelse av et klenodium; nemlig en 1990mod Opel grOmega 2.0i aka slæddekamp(driftbattle)-vogna. Hu hei hvor moro det er med RWD. Denne blir godt brukt for å si det mildt: rock :

Teipmodifikasjonen av lyktene er høyst nødvenidg, siden det ene lyktglasset snart faller helt av:

Resized_IMG_5608.jpg

Resized_IMG_5609.jpg

GrOmegan og godbilen:

Resized_IMG_5610.jpg

Resized_IMG_5611.jpg

It's all in the details:

Resized_IMG_5613.jpg

Til slutt, et bilde for å holde det mest mulig on topic, nemlig skatten min:

Resized_IMG_5615.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var.. fæl. :P

Nå tar det vel ikke lang tid før Opel-folket invaderer tråden og forklarer hvorfor du skal selge Golfen og påkoste Omegaen :D

Nydelige de høstbildene du tok av Golfen :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taket forblir sånn, og det samme gjør BHen. Mye av det som gjør bilen etter min mening.

Omega er gromt vettu..

Men golfen var hakket penere:D

Fett bilde av rævva inne i skogen..

Omega er sladdebil for den kresne:cool: Men ja, skal være enig i at Golfen er noe penere:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...