Handyandy Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hei, fant ingen bra tråder på dette når jeg søkte. Men jeg har kjøpt en bil/"proskjet" som har en del overflate rust. Hvordan er den den mest effektive måten å fjerne dette på? Og holde det borte, etter behandling etter du har pusset/sandblåst det bort. Er det bare å legge sparkel på så holder det det borte? Det er en stund til jeg skal lakkere bilen, men jeg vil begynne med å fjerne rust på den i.o.m. at den er i god stand ellers. Er meget taknemmlig for svar/tips. Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Rustbullet skal være veldig bra har jeg hørt. det kan man også smøre på rusten og den vil fjerne det, og beskytter veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Søk litt mer du. Fins masse av det. Men ikke legg sparkel rett på. Fått fortalt at 2k syregrunning eller 2k epoxy er det beste. Rustbullet er også bra. Og så kan man jo legge på wurth sin rustomvandler først. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg