240FK Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Tenkt å bygge meg gassermotor me utgangspunkt i en f motor. Skal bruke 531topp, har oxo en a kamm. Har sett på webre, men veit ikke riktig hvem som er greiest å bruke. 45, 48, 50 eller 55? Er kammen grei, eller bør jg få tak i en vassere en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Har du bøs nok topp å kam så kan du sikkert klare 2stk dobble 55 webere vist du har lyst:P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ville gått for em k eller h kam hvis d kun var org volvo eller en bedre trim kam fra enten kg eller enem i sveige. Noe støre en 45mm uten støre ventiler er ikke no vits i. 55 mm på 2,3l hmm vel liit overkill det men .. texascom kjører 2,8l og 50mm gassere , jeg har en 2,6l med 50mm.. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ok. har sjekka litt i dag og går for 48. Hvor får jeg KORTE innsug, så jeg slipper problems me bremseforsterkern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Misab i sverige har insug til deg Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Problem blir det uansett:) Trangt som faen. Du må hvertfall ha turbo/glt bremsekraft-forsterkeren. få tak i ett med bra aluminium ellers er det noe dritt å bearbeide, er noen med dårlig alu som er porøse. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.