Boosti Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Kjøpte meg ny bil forig helg, en strøken 93` E36 318is. Har planer om M-teck frontfanger, skinn interiør, M3 diffusor, nytt ratt, mørke bliklys og ellers holde bilen i god stand. Bilen har rulla et over 200k, men er tysk import i 02 og rustfri...God bil og kjøre, men har litt problemer med sporing... Bildene er ikke veldig mye og skryte av, skal ta noen nye og bedre til uka.... Den stygge bakpotta blir byttet ut med rustfritt simons effektanlegg på mandag.... Hva syntes dere? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ohh, nice.. ulv i fåreklær:D Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 ohh, nice.. ulv i fåreklær:D Hehe...ulv og ulv...er vel heller får i ulveklær. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Synes den så fin ut :) Har lyst på 318is coupe jeg og. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hehe...ulv og ulv...er vel heller får i ulveklær. mja, det sparker vell godt nokk til at gamlemor skriker? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 mja, det sparker vell godt nokk til at gamlemor skriker? joa....går bedre enn hva jeg hadde forventa. Også er det sperre, så den drar fint ut 225 på tørr asfalt. :driving Hadde en mondeo 2,0 før med samme antall hk, men 318is`n har mye bedre og jevnere drag. Den drar også fint fra 320, og 523 E39 i aks og på svingete vei. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Nice den ! Savner lagunegrønn bil når jeg ser slike bilder innser jeg... Enig i at potta må vekk ja, hvilken hjernedød person har satt på den?! Gjør seg veldig med M3 front, så det anbefales. Samme med bak, men verre å få tak i org m-tech hekk...TRO meg! Ellers hvis jeg var deg, ville jeg montert på m-tech listene og snudd blinklysene så de peker riktig vei ;) M3 speil er også meget stilrent. Kjøp deg også et KN/Green filter, gjør susen! Lykke til! (Husk at det er BMW car club treff på Våler 1.-2. sept) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Nice den ! Savner lagunegrønn bil når jeg ser slike bilder innser jeg... Enig i at potta må vekk ja, hvilken hjernedød person har satt på den?!Gjør seg veldig med M3 front, så det anbefales. Samme med bak, men verre å få tak i org m-tech hekk...TRO meg! Ellers hvis jeg var deg, ville jeg montert på m-tech listene og snudd blinklysene så de peker riktig vei ;) M3 speil er også meget stilrent. Kjøp deg også et KN/Green filter, gjør susen! Lykke til! (Husk at det er BMW car club treff på Våler 1.-2. sept) Så faktisk ikke at bliklysa satt feil vei før nå, så de må jeg få snudd. Det er noe steinsprut på panseret, så da satser jeg på og kjøpe m3 fanger nå det skal lakkeres opp til våren. M3 speill syntes jeg ikke noe om, det virker litt bilig når alle japse bila i byen har like. Så jeg tror jeg beholder til orginale speilen, må jo skille meg litt ut i fra mengden. :) Liker også hekken veldig godt som den er, men vurderer og montere en sånn M3 diffusor. Er litt skeptisk til kn/green filter, men hvordan reagere is motoren på kn filter? Lyd, drag osv? Har meldt meg inn i bmw klubben alt, og skal så klart på treffet ;) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Ny eksos :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 strøkent pent hadde aldi trod den fargen var så pen..... Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det er fin farge på den, men det er ikke lagunegrømn som Dr_S skrev. Etter farge kode og lista på bimmers så har bilen BMW Individual farge :wonder: Det står bare sonderlack og kode 490.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 490 er Individual Color ja, men den var skremmende lik Laguna Green :D Første gang jeg har sett en Individual utgave med bare eksteriør forskjell. Pleier være fargede detaljer innvendig også, som spesiell farge på ratt, seter, dørtrekk og dashbord etc. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 490 er Individual Color ja, men den var skremmende lik Laguna Green :D Første gang jeg har sett en Individual utgave med bare eksteriør forskjell. Pleier være fargede detaljer innvendig også, som spesiell farge på ratt, seter, dørtrekk og dashbord etc. Ja, den er ganske lik Laguna Green, men noen toner lysere. Men det finnes jo flere Individual Color, hvordan finner jeg da riktig lakk kode? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg vet faktisk ikke, regner med du kanskje må ta en lakksample med til lakkerer? Hvis ikke BMW kan hjelpe deg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Nye bilder og nye lykter :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg